Kofola uvádí novinku pro děti a teenagery Jupík Sparky

středa, 1. května 2024, 06:35 Aktuality, Reklama, Marketing MediaGuru

Pod názvem Jupík Sparky představuje společnost Kofola novinku pro děti a teenagery. Hlas novince propůjčí zpěvák Matěj Plšek. 

Ambasadorem novinky Jupík Sparky se stal 13letý zpěvák Matěj Plšek, zdroj: Kofola

Ambasadorem novinky Jupík Sparky se stal 13letý zpěvák Matěj Plšek, zdroj: Kofola

Společnost Kofola uvádí na trh nový drink v plechovce. Pod značkou Jupík, která vyrábí ovocné nápoje pro děti, představuje novinku Jupík Sparky. Hlas novince propůjčí 13letý zpěvák a výherce soutěže Hlas Česka, Moravy a Slezska Matěj Plšek.

„Stále sledujeme nové trendy, posouváme se dopředu a hledáme nové cesty. Z průzkumů nám vyšlo, že trh nabízí prostor pro mladé teenagery. Ti jsou sice stále dětmi, ale kolem devátého roku života začínají hledat svou autonomii – a to nejen v životě, ale také v tom, co konzumují. V tomto věku více experimentují, chtějí zkoušet nové příchutě, novinky v atraktivním balení, a přicházejí také na chuť nápojům s bublinkami, které do té doby odmítali,“ vysvětluje Sandra Horynová, manažerka značky Jupík. 

Jupík Sparky obsahuje šťávu z osmi druhů ovoce a přírodní aromata. V nabídce budou tři variantyChill, Fun a Hype. „S novým Jupíkem jsme se rozhodli nejít cestou klasických příchutí, ale nazvat produkty podle nálady, kterou každý nápoj přináší. Ve spotřebitelském průzkumu jsme si potvrdili, že anglické výrazy jsou pro děti trendy. Rozumí jim a při výběru nápoje je dokonce výrazně oslovují. Dětem nezáleží na názvu příchutě, ale vybírají na základě chuti, designu a statusu, který jim produkt přinese v jejich skupině,“ doplňuje Horynová.

Jupík Sparky bude k dostání ve třech variantách, zdroj: Kofola.

Jupík Sparky bude k dostání ve třech variantách, zdroj: Kofola.

Design nového produktu navrhla agentura Proboston. „Pro nový produkt jsme vymysleli barevnou grafickou stavebnici, se kterou lze vytvořit typografii a ve vizuálech ji rozehrát jako stylové ilustrace. Název vychází z anglického slova ‚sparky’, tedy jiskra, která je stejně živá a neposedná jako všechny děti. Název, design i efektní potisk tedy směřují k jedinému: sparknout (zazářit) před celou partou,” uvádí art director Jakub Matoušů.

Ambasadorem novinky se stal Matěj Plšek, vítěz soutěže Hlas Česka, Moravy a Slezska, který ji představí na Bezva Festech, komunikovat na sociálních sítích i v online komunikaci značky. 

V současné době je Jupík Sparky k dispozici na pultech všech obchodů v úzkých plechovkách o objemu 330 ml. Všechny varianty budou dostupné také na e-shopech Rohlík nebo Košík, v gastro provozovnách a čerpacích stanicích.