Konference New Media Inspiration o nových médiích

čtvrtek, 19. ledna 2012, 06:50 Internet & Mobil MediaGuru

Sobotní konference New Media Inspiration se bude věnovat monitoringu sociálních sítí a inspiracím v oblasti nových médií.

Nezávislá členská síť Tuesady Business Network a Studia nových médií Filozofické fakulty Univerzity Karlovy společně pořádají konferenci New Media Inspiration. Ta se zaměří na problematiku monitoringu sociálních sítí a přinese aktuální informace a inspiraci v oblasti nových médií.

Celodenní konference se uskuteční v sobotu 21. ledna 2012 na půdě Filozofické fakulty Univerzity Karlovy v Praze. Akce je určena akademickým pracovníkům, studentům i zástupcům komerčního sektoru.

Obsah konference bude rozdělen do několika tematických bloků: Sociální média, Use cases měření v sociálních médiích, Panel absolventů & blok inspirací a Kinectový blok. Chybět nebudou ani praktické workshopy. Bližší informace k programu a možnost registrace zájemci naleznou zde.

„Nová média představují v dnešní době významný směr rozvoje a je nezbytné v tomto oboru neustále sledovat trendy. Konference představuje pro studenty další možnost získání aktuálních informací a zároveň příležitost setkat se s řadou profesionálů z oblasti nových médií,“ říká Josef Šlerka, Chief Technology Strategist v Ataxo Group a vedoucí oboru Studia nových médií na ÚISK FF UK.

-mav-