Do reklamy se vracejí taneční motivy
Loňský rok byl mimo jiné ve znamení slavného návratu tance do reklamy.
Ať už se jedná o tanec klasický či moderní, waltz nebo hip hop, výsledek působí vždy esteticky. Ale posuďte sami.
Tanec se obecně hodí ke zdůraznění dynamiky propagovaných produktů. Proto si ho vybral i Red Bull, vyznavač extrémních sportů, a letos to rozjel ve stylu break dance.
Společnost Asos, specializující se na urbanistickou módu, zase připravila digitální kampaň Urban Tour ve znamení hip hopu a street dance.
Street dance si ke své loňské prezentaci vybrala i společnost na výrobu cereálních produktů Weetabix.
Ve svém loňském spotu od agentury David & Goliath Los Angeles se roztančila i automobilka KIA pro propagaci svého modelu Kia Soul.
Velmi zajímavý způsob tance předvedla francouzská minerálka Evian. V rámci své kampaně Let's baby dance od agentury BETC Euro RSCG nechala na tričkách sloganem Live Young roztančit dokonce miminka.
Dále se tanec svou elegancí hodí k propagaci luxusních produktů. Například Cartier v reklamním spotu na svůj poslední parfém Baiser Volé tančí v rytmu waltzu pod prosklenou střechou Grand Palais v Paříži.
Chanel se kvůli svému laku na nehty vrací do kabaretu.
Letecká společnost Air France ve svém posledním spotu vsadila na poetickou metaforu a protančila se až do nebe se sloganem Vytvořit z nebe to nejkrásnější místo na Zemi (Faire du ciel, le plus bel endroit de la Terre). Agentura BETC Euro RSCG si vybrala klasický a vysoce estetický tanec, ve kterém na nebi tančí dva profesionální tanečníci, Benjamin Millepied a Virginie Caussin, znázorňující absolutní důvěru a radost z létání.
Tanečník Benjamin Millepied se vloni objevil ještě ve spotu na nový parfém L’Homme Libre od Yves-Saint Laurent, kde svým tancem v pouličním prostředí vyjadřuje svobodu a nespoutanost.
Jean-Paul Gautier si ve spolupráci s agenturou Isobar vybral pro propagaci svého parfému Kokorico flamenco v podání španělského modela Joan Kortajarena Redruella.
Společnost Lanvin se ve své nové reklamě v rytmu reggae vydala proti tradiční komunikaci luxusního oblasti. Modelky a modelové v luxusním oblečení se v ní dost neohrabaně vlní v „lidovém“ rytmu.
Obchodní řetězec Westfield připravil k příležitosti otevření prozatím největšího městského centra v Evropě Westfield Stratford City krátké virální video, které ukazuje historii módy a tance posledních 100 let ve Východním Londýně. Za 100 sekund se v rychlém sledu vystřídají takové styly, jako je charleston, waltz, rock nebo techno…
Všechny tyto spoty ukazují jasnou tendenci – vydávají se tanečním krokem a lidem se to líbí.
-kch-