Wüstenrot startuje další fázi své kampaně
Finanční skupina Wüstenrot zasvětila rok 2012 velkým produktovým i marketingovým změnám, které doprovází masivní reklamní kampaní.
Wüstenrot zahájil v pondělí jako první hráč na trhu přímý prodej životního pojištění prostřednictvím nových webových stránek www.wustenrot24.cz, kde prozatím nabízí pojistné produkty ProSichr, ProBudoucnost a ProGold. V průběhu roku však plánuje přidávat další produkty, koncem února například nově upravené pojištění motorových vozidel ProAuto, později pak i cestovní pojištění. Touto novou možností sjednání pojištění Wüstenrot odpovídá na nové potřeby zákazníků – internetových uživatelů. Vedle toho však na podporu přímého prodeje spouští i nové call centrum a nadále funguje i klasický prodej na pobočkách.
Rizikové pojištění ProSichr je zároveň od pondělí 13. února provázeno produktovou ATL kampaní, která doplňuje již spuštěnou imageovou kampaň, běžící od 23. ledna.
Jak imageová, tak produktová kampaň představují nový vizuální styl Wüstenrotu, kterým se zdůrazňuje jednotná komunikace celé finanční skupiny. Od nového roku využívá nový odstín oranžové barvy, barevné přechody, nové logo a zastřešující slogan „Přijde vhod“.
Nová produktová kampaň poběží od nynějška do konce března zejména v televizi na všech velkých kanálech, jako je Nova, Prima a Barrandov. Doprovázet ji bude komunikace v outdooru a na internetu.
Stěžejní část kampaně, pod níž je podepsána reklamní agentura Scholz&Friends, tvoří tři spoty, které natočil režisér Roman Valent ve spolupráci s Boogie Films. Spoty vtipným způsobem pracují s motivem, kdy rizikové pojištění přijde opravdu vhod. Jednotlivé spoty znázorňují krátké příběhy, ať už fanouškovského, hororového, nebo mafiánského žánru.
Hokej
Svědek
K tomuto spotu plánuje Wüstenrot nasadit ve večerních hodinách i jeho anglickou mutaci.
-kch-