Sedmička mění koncept, nebude regionálními novinami

pátek, 30. března 2012, 12:53 Tisk MediaGuru

Regionální týdeníky Sedmička v dosavadní podobě nebudou vycházet. Vydavatelství Mladá fronta z nich udělá společenský časopis.

Vydavatelství Mladá fronta se rozhodlo zásadně změnit své týdeníky Sedmička. V současné podobě regionálních novin přestane titul vycházet a od dubna se stane společenským časopisem. “Vycházet bude na kvalitnějším LVC papíru, bude mít víc stran a redakčně se přiblíží silné cílové skupině žen. Vzhledem k čtenosti, která podle posledního Media projektu dosáhla 315 tis. čtenářů, se stane jedním z nejsilnějších celostátních společenských týdeníků,” informovala mluvčí vydavatelství Pavlína Míčová. Dodala, že v rámci redakčního konceptu budou zachovány některé ze stávajících rubrik včetně rozšířeného televizního programu.

Magazín bude distribuován v běžné placené distribuci. Bezplatnou distribuci, kterou Sedmička rovněž využívala, opustí. Novou podobu magazínu má podpořit rozsáhlá marketingová kampaň a má dojít i k navýšení distribuovaného nákladu. 

Týdeníky Sedmička prošly změnami už v průběhu loňského roku, kdy se vydavatelství rozhodlo částečně omezit jejich působnost na regionálním trhu. Poté je ale znovu začalo do regionů vracet.

Na regionálním novinovém trhu tak v letošním roce dochází k další změně. Nedávno totiž na trh vstoupily Babišovy týdeníky 5+2 dny, které jsou svou koncepcí podobné právě týdeníkům Sedmička.

-mav-