Lišková nahrazuje ve vedení TV Barrandov Vozárovou

pondělí, 04. června 2012, 15:15 Lidé, TV MediaGuru

Generální ředitelku TV Barrandov Janku Vozárovou střídá ve funkci Martina Lišková, dřívějsí programová ředitelka TV Markíza.

Změny v managementu TV Barrandov vynesly do čela barrandovské televize Martinu Liškovou, dřívější programovou ředitelku slovenské TV Markíza. Nahradí tak stávající ředitelku Janku Vozárovou. Televize změny oznámila v průběhu pondělního odpoledne.

Martina Lišková přichází do vedení 4. nejsledovanější stanice v Česku se zkušenostmi z TV Markíza, kde v letech 2007-2010 zastávala top manažerské funkce Head of Channel – Programming Director a v letech 2003-2007 Head Of Acquisitions & Long - Term Planning. V době svého působení na TV Markíza přivedla na obrazovku například formáty Slovensko má talent nebo Modré z neba. „Věřím, že svou televizní praxi zúročím i na českém trhu a velmi se na novou příležitost těším,“ uvedla generální ředitelka Martina Lišková.

Janka Vozárová zůstává nadále ve funkci předsedkyně představenstva, k dalším změnám v top managementu TV Barrandov nedochází.

O změnách v managementu TV Barrandov se spekulovalo už v uplynulých dnech. Česká média dokonce přinesla informaci o možném nástupu Roberta Kvapila, ředitele pro strategii a vnější vztahy agentury Médea, a to v souvislosti s údajným vstupem majitele agentury Jaromíra Soukupa do TV Barrandov. Ten však v reakci pro MediaGuru.cz popřel, že by podíl v TV Barrandov kupoval.

Podnikatel Tomáš Chrenek, majitel TV Barrandov, v minulém týdnu zároveň odmítl, že by TV Barrandov byla na prodej. Podle vyjádření pro deník MF Dnes však nevyloučil vstup strategického partnera. "V žádném případě nehodláme televizi prodat, nemohu ale vyloučit, že jednáme o případném vstupu strategického partnera," uvedl s tím, že v současnosti probíhají jednání se čtyřmi zájemci.

Podíl TV Barrandov na televizním trhu dosahuje v letošním roce v průměru  5,41 % (D15+, období 1.1.-1.6.2012). Je to sice o něco více než ve stejném období vloni (4,93 %), přesto ale růst není takový, jaký si stanice pro letošní rok předsevzala. Letos plánovala dosažení 7-8% podílu.

-mav-