Ročenka Graphis: to nejlepší ze světového designu
Americký magazín Graphis představil ve své ročence to nejlepší ze světového designu, reklamy, fotografie, plakátu a výročních zpráv. Letos zabodovala i Česká pošta.
![](https://mediagurucdneu.azureedge.net/wp-content/uploads/2012/07/Graphis_LifeChurch.jpg?v=1)
Magazín Graphis, specializující se na vizuální komunikaci, každý rok již od roku 1952 vydává ročenku, do které zařazuje přehled těch nejlepších vizuálních prací za uplynulý rok. Graphis hodnotí práce v kategoriích Design, Reklamy, Fotografie, Výroční zpráva, Logo, Plakát a Korporátní identita (Branding).
V kategorii Reklama bylo uděleno celkem sedm platinových ocenění.
Agentura DeVito/Verdi pro nemocnici Abington Memorial Hospital
Agentura Stir pro církevní organizaci Life Church
Agentura Creative Energy pro pálivé omáčky Texas Peet
Agentura Butler, Shine, Stern & Partners pro Mini Cooper.
Agentura RLR Advertising pro ZOO Los Angeles
Agentura MacLaren McCann pro klienta, jenž se specializuje na laserové odstraňování tetování – Precision Laser Tattoo Removal
Agentura Brunner pro zapalovače Zippo.
V kategorii Výroční zprávy byly platinou oceněny čtyři práce.
Agentura Gensler Worldwide Communications a její vlastní výroční zpráva
Agentura Wax a výroční zpráva Společnosti Calgary pro handicapované (Calgary Society for Persons with Disabilities)
Agentura Foundry Communications pro ropnou společnost Celtic Exploration Ltd.
Gisela Viloria Graphic Design 100 Best Annual Reports 2012
V této kategorii rovněž uspěla i česká agentura B.I.G. Prague, která byla oceněna zlatem za svou výroční zprávu v podobě známkového alba pro Českou poštu. Jedná se tak o vůbec první vysoké ocenění v této kategorii pro Českou republiku.
Přehled všech ocenění naleznete zde.
-kch-