Prezidentské volby: nejvíc do médií investuje Fischer
Prezidentský kandidát Jan Fischer využívá nejvíce ze všech kandidátů reklamu v médiích.

Podle monitorovaného objemu reklamních investic představovaly dosud výdaje Jana Fischera do reklamy v médiích 26,5 mil. Kč. Ukazuje to monitoring společnosti Admosphere. Slevy, které Jan Fischer v tištěných médiích dostává, dosahují až 90 %, vyplývá ze seznamu poskytnutých slev, které zveřejnil na svých webových stránkách.
Další kandidáti Miloš Zeman, Karel Schwarzenberg a Přemysl Sobotka investovali v hrubém vyjádření na úrovni 11-12 mil. Kč.
Výdaje prezidentských kandidátů na reklamu v médiích
Podíl prezidentských kandidátů na reklamních investicích
Zdroj všech dat: Admosphere (monitoring internetu, zdroj: SPIR-Mediaresearch, ceny TV dle sledovanosti zdroj: ATO-Mediaresarch)
-mav-