Louskáček: Grand prix pro "Ne" Budějovického Budvaru

pátek, 22. března 2013, 07:50 Reklama MediaGuru

Agentura Kaspen/Jung von Matt získala grand prix za kampaň "Ne" pro Budějovický Budvar. Klientem roku je Wüstenrot.

Louskáček, nejstarší česká soutěž o nejkreativnější českou reklamu, kterou každoročně pořádá Art Directors Club, rozdala už po 21. své ceny. Nejvyšší ocenění - grand prix - si odnesla agentura Kaspen/Jung von Matt za kampaň „Ne” pro Budějovický Budvar s hercem Janem Třískou. Kampaň bodovala i v dalších kategoriích (TV/cinema, online kampaň).

Zlatého Louskáčka za nejlepší kampaň získala i agentura Scholz & Friends za práci pro Wüstenrot. Wüstenrot se stala i klientem roku.

Letošní ocenění Zlatý Ohníček, udělované za přínos české reklamě, obdrželi Martin Jaroš (T-Mobile) a Tereza Svěráková (Leagas Delaney).

Kampaně T-Mobilu (Lion Communications, divize Saatchi & Saatchi) se Zadarem Volaničem se musely spokojit s bronzovým umístěním. Stříbrného louskáčka v kategorii TV/cinema získala za spot „Strach” agentura Young & Rubicam, která si stejný kov odnesla i za vizuály pro spacáky Coleman (Pláž, Les, Hory).

V kategorii Média zaujal kromě zlaté kampaně s podtácky Rajec nosič CLV v podobě katalogu (Kaspen/Jung von Matt pro IKEA, stříbro). Agentura Attention!Media a společnost Remy Cointreau byly odměněny bronzem za inzerát pro Jägermeister, reagující na prohibici v podobě slovní hříčky Hegermeister, narážející na ministra zdravotnictví Hegera.

Přehled prací oceněných Zlatým louskáčkem

Tisk

Bike Accident, Y&R Group, Egis Praha/Betadine

Nepotopitelný bagr, Rust, Klemperer, Bagger

Outdoor

Bird Houses, Havas Worldwide Prague, Česká filharmonie

Kampaň České filharmonie „Žijeme hudbou” doplňovaly i ptačí budky rozmístěné na stromech v okolí Rudolfina, ze kterých se linuly tóny Bedřicha Smetany či Antonína Dvořáka. Pod budkami byly cedulky s QR kódy, prostřednictvím kterých si majitelé chytrých mobilních telefonů mohli na stránkách České filharmonie stáhnout ptačí zpěv do svého mobilu.

TV/cinema

„Ne”, Kaspen/Jung von Matt, Budějovický Budvar

Media

Rajec vodní podtácky – Příroda se probouzí, Leagas Delaney, Kofola

Podtácky k servírování pramenité vody Rajec s motivy přírody se samy vybarví při kontaktu se stékající vodou. Po několika minutách barvy opět mizí.

Commerce Communication Design

Dvanáctidenní kalendář. 12 dní v roce, na kterých opravdu záleží. Leagas Delaney, Breast Unit Prague.

Jeden den v měsíci by si měla každá žena najít chvilku na samovyšetření prsou. I tato chvilka ji může zachránit život. Proto kalendář zvýrazňuje 12 dní v roce, na kterých opravdu záleží.

Kampaň

1) „Ne”, Kaspen/Jung von Matt, Budějovický Budvar

2) Image kampaň, Scholz & Friends, Wüstenrot

Websites/Microsites

Let your body drive, Symbio Digital, Peugeot

Online kampaň

„No” Gallery, Kaspen/Jung von Matt, Budějovický Budvar

Other Interactive Tools

Cool Brigáda v ČEZ, Red Media ve spolupráci s Mark BBDO, ČEZ

Kompletní přehled výsledků, Louskáček 2013

kategorie kampaň agentura klient
Print zlato Bike Accident, Roller Skating Accident, Running Accident Young&Rubicam Betadine
zlato Nepotopitelný bagr Rust. Klemperer Bagger
stříbro Beach, Forest, Mountain Young&Rubicam Coleman
bronz Hegermeister Attention!Media Remy Cointreau
Outdoor zlato Bird Houses Havas Worldwide Česká filharmonie
stříbro Image CLV Scholz & Friends Wüstenrot
KFC Turkish Flavour VCCP KFC
bronz Lingerie Havas Worldwide Triola
TV/Cinema zlato Budvar "NE" - Tříska Kaspen/Jung von Matt Budějovický Budvar
stříbro Fear Young&Rubicam Bochemie/Biolit
bronz ProSichr - životní pojištění Scholz & Friends Wüstenrot
bronz Skokani Zadara Volaniče Lion Communications, divize Saatchi & Saatchi T-Mobile
Radio zlato neuděleno
stříbro neuděleno
bronz Schovka DDB Linka bezpečí
Direct marketing zlato neuděleno
stříbro Dvanáctidenní kalendář Leagas Delaney Breast Unit Prague
stříbro Douškový kalendář Leagas Delaney Rajec
stříbro Erekční blistr Ogilvy & Mather Clavin
bronz neuděleno
Websites/microsites zlato Let Your Body Drive Symbio Digital Peugeot
stříbro Test IQ Havas Worldwide Amnesty International
bronz Jarmara Outbreak Seznam.cz
Online campaigns zlato No Gallery Kaspen/Jung von Matt Budějovický Budvar
stříbro Pardálova škola Kaspen/Jung von Matt Budějovický Budvar
stříbro Pojď mi hop Symbio T-Mobile
bronz Staň se nejlepším fanouškem Nydrle GE Money Bank
Other interactive tools zlato Cool Brigáda v ČEZu Nydrle ČEZ
stříbro Budvar Non-Alcoholic Search Engine Kaspen/Jung von Matt Budějovický Budvar
bronz Real-Time Facebook Cover Zaraguza Zaraguza
bronz Óda na kometu WMC Grey Starobrno
bronz Mercedes Koncert Mark BBDO Mercedes Benz
bronz IKEA Pax storage room Kaspen/Jung von Matt IKEA
Media zlato Rajec vodní podtácky - Příroda se probouzí Leagas Delaney Rajec
stříbro IKEA Bus Shelter Kaspen/Jung von Matt IKEA
bronz Bird Houses Havas Worldwide Česká filharmonie
bronz Budvar Non-Alcoholic Search Engine Kaspen/Jung von Matt Budějovický Budvar
Mobile Apps zlato neuděleno
stříbro neuděleno
bronz Lullaby Kaspen/Jung von Matt IKEA
Commerce communication design zlato Dvanáctidenní kalendář Leagas Delaney Breast Unit Prague
stříbro neuděleno
bronz Creative Awards Redesign Havas Worldwide EURO RSCG
bronz Vizuální styl Louskáčku Lumír Kajnar Louskáček
bronz O víkendu nekreslím Havas Worldwide Tereza Talichová
Campaign zlato No Campaign Kaspen/Jung von Matt Budějovický Budvar
zlato Image Campaign Scholz & Friends Wüstenrot
stříbro neuděleno
bronz Skokani Zadara Volaniče Lion Communications, divize Saatchi & Saatchi T-Mobile
Student Přijď se zapotit, držíme ti místo Lukáš Krčil a Jan Valuštík Vita Sana Club
Young Creative Design pro skupinu Just for Being Luboš Vacke Just For Being

-kch-, -mav-