První cenu za product placement získal seriál Vyprávěj

středa, 06. března 2013, 21:31 Reklama MediaGuru

Dvacítka Zlatých pecek za kreativní počiny uplynulého roku byla předána. Historicky poprvé byly hodnoceny i ukázky product placementu.

Ve středu 6. března byla udělena dvacítka Zlatých pecek za nejlepší reklamní kampaně uplynulého roku. Vítězné práce vybírala již poosmnácté porota složená z profesionálů z oboru, jakými jsou režiséři, kameramani, fotografové, střihači, výtvarníci, hudební skladatelé a odborníci na nová média. Letos bylo do soutěže přihlášeno 152 prací od 46 agentur, z toho devět slovenských.

Historicky poprvé byla vytvořena samostatná kategorie pro product placement, jehož práce hodnotila speciální porota vedená ředitelem TV Óčko Štěpánem Wolde. Retro seriál ČT za díl o příchodu inzertního časopisu Annonce na český trh získal ocenění Product Placement Award, kterou udělila Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV). Zástupcům seriálu a společnosti Dramedy productions, která díl pro ČT vyrobila, cenu předala předsedkyně RRTV Kateřina Kalistová. „Annonce" zároveň získala v kategorii product placementu Zlatou pecku.

Dále si Zlatou pecku v této kategorii odnesla i skupina FTV Prima za umístění Fidorky Vykutálené rošťárny v Top Star Magazínu a Media Pro Pictures s umístěním automobilu Škoda Citigo v hraném filmu Okresní přebor.

Pět Zlatých pecek bylo uděleno televizním spotům společnosti T-Mobile. Čtyři z nich putovaly do agentury Saatchi&Saatchi.

Za kampaň Fotbal ME 2012 pro T-Mobile získala Zlatou pecku slovenská agentura Made by Vaculik.

Agentura Made by Vaculik byla dále oceněna i za spot To musíte prežiť, který natočila pro Vysokou školu múzických umení v Bratislavě.

Zlatou pecku si odnesla také agentura Scholz&Friends za kampaň Právě teď pro Wüstenrot.

Agentura Rust, Klemperer byla oceněna za kampaň Flexi životní pojištění – Budoucnost je otevřená pro Pojišťovnu České spořitelny.

Slovenská agentura MUW Saatchi&Saatchi byla ohodnocena za kampaň „Kľučová výbava pre vaše auto“ pro Kooperativu.

Za print získala Zlatou pecku agentura Havas Worldwide Prague za kampaň Dorty pro Amnesty International.

V kategorii Outdoor byla cena věnována agentuře Comtech za kampaň Podklady z první i druhé ruky pro společnost Allegro Group – Aukro.

Mediální cenu MMS a zároveň šek v hodnotě 250 000 Kč na radiovysílání získala slovenská agentura MUW Digital za rozhlasový spot „kariera.sk“ pro klienta Zoznam.sk.

Přehled Zlatých pecek

kategorie přihlašovatel / agentura název exponátu zadavatel / klient
Billboard Creative department (SK) Kampaň "OLD" Nadácia Socia
Internetové reklamní formáty Mayer McCann Erickson (SK) Tunel - Miele Miele
Multimediální a internetová prezentace Zaraguza (SK) Deň neprečítaných kníh Martinus.sk
Outdoor Comtech Group Podklady z první i druhé ruky Allegro Group - Aukro
Product placement Annonce Vyprávěj Annonce
Product placement FTV Prima Fidorka - vykutálená rošťárna v TSM Kraft Foods CR
Product placement Media Pro Pictures Škoda Citigo ve filmu Okresní přebor Škoda Auto
Rozhlasový spot Istropolitana Ogilvy (SK) Maľby Všeobecná úverová banka
Rozhlasový spot MUW Digital (SK) Kariera.sk Zoznam.sk
Tisková inzerce Havas Worldwide Prague Dorty Amnesty Inernational
TV spot MUW Saatchi & Saatchi (SK) Kľúčová výbava pre vaše auto Kooperativa poisťovňa - Vienna Insurance Group
TV spot Scholz & Friends Právě teď (ProSichr campaign) Wüstenrot- stavební spořitelna
TV spot Rust, Klemperer Flexi životní pojištění -Budoucnost je otevřená Pojišťovna České spořitelny
TV spot Made by Vaculik (SK) To musíte prežiť VŠMU
TV spot Made by Vaculik (SK) Fotbal ME 2012 T-Mobile Česká republika
TV spot Lion Communications, divize Saatchi & Saatchi Chytrej telefon T-Mobile
TV spot Lion Communications, divize Saatchi & Saatchi Tablety T-Mobile
TV spot Lion Communications, divize Saatchi & Saatchi Pozdrav T-Mobile
TV spot Lion Communications, divize Saatchi & Saatchi Tydýt T-Mobile
Videopozvánka Pink Productions Videopozvánka na Koncert proti konci světa o.s. Tap

-kch-