Josef Havelka povede marketing České spořitelny
Pozice marketingového ředitele České spořitelny se ujme Josef Havelka, vystřídá Daniela Šturma.
Novým marketingovým ředitelem České spořitelny se stane Josef Havelka, který vystřídá Daniela Šturma. Jmenování Havelky už podle informací MediaGuru.cz schválilo představenstvo mateřské společnosti Erste Bank, na jehož rozhodnutí se dosud čekalo. Úsek marketingu převezme od 10.dubna 2013, potvrdila v úterý dopoledne Česká spořitelna. Bude zodpovědný za marketingovou komunikaci drobného i korporátního bankovnictví a také za sponzoring největší banky na českém trhu.
Havelka se ujme řízení marketingu České spořitelny v době, kdy její generální ředitel Pavel Kysilka v rozhovoru pro Hospodářské noviny oznámil snížení nákladů až o 2 miliardy Kč, a to včetně marketingových výdajů. Podle monitoringu loni Česká spořitelna do médií v hrubých investicích vložila téměř 550 mil. Kč.
Josef Havelka zakládal v Česku reklamní agenturu Leo Burnett, která se pod jeho vedením stala významnou tuzemskou skupinou, v roce 2001 se stal regionálním ředitelem této firmy pro 11 trhů střední a východní Evropy. Poté, co v roce 2005 společnost Leo Burnett opustil, založil poradenskou firmu Zeitgeist. V roce 2009 se stal zakládajícím partnerem firmy Zoot.cz – nákupní on-line platformy. Posledního více než půl roku vedl konzultantskou divizi Omnicom Media Group, předtím byl generálním ředitelem společnosti Sanoma Media Praha.
Havelka je nositelem prestižního ocenění Adman, které se uděluje významným osobnostem za celoživotní přínos české reklamě.
-mav-