Pilsner Urquell má falešnou titulní stranu LN a MFD
Pilsner Urquell v rámci své nové kampaně "Originalita. To pravé bohaství" využívá i falešné titulní strany v pondělních Lidových novinách a MF Dnes.
Pivovar Pilsner Urquell, který v těchto dnech představuje nový několikaletý komunikační koncept, pocházející z dílny agentury Ogilvy&Mather, využívá i falešné titulní strany v pondělních Lidových novinách a deníku MF Dnes. Lidové noviny si v letošním roce připomínají 120. výročí vzniku titulu a právě s označením „120 let v dobré společnosti" se spojuje i kampaň Pilsner Urquell s hlavním titulkem „Buďme hrdí na české originály". Stejně jako v TV spotu se i na titulní straně objevuje vůz Tatra a silonové punčochy, které mají společně se světlým ležákem představovat originální české výrobky. Titulní text je zpracován stylem, kdy některá ztučněná písmena vytvářejí nápis Urquell.
Inzerce pokračuje vnitřní dvoustranou a poslední stranou přebalu, která je opět zpracována v duchu redakční strany, kde tentokrát jsou ztučněná písmena „Pilsner".
Nová kampaň svým retro stylem navazuje na předchozí styl značky, ale příběh je odlišný.
Režie se ujal Roman Valent v produkci společnosti Boogiefilms. Na televizní kampaň bude navazovat inzerce v outdoorových, tiskových a digitálních médiích.
Součástí kampaně jsou i nové showcasy Pilsner Urquell, které budou k vidění po dobu jednoho měsíce ve velkých městech, celkem na dvaceti místech, jakou jsou například autobusové zastávky či terminály v Brně, Hradci Králové či Pardubicích.
Na výrobu netradičních showcasů byly použity skutečné lahve a víčka a společnost je představila ve dvou variantách. První byla vytvořena z tisíce poskládaných víček, druhá z částí lahví nalepených na podkladovou desku. Tvar lahve potom podtrhuje osvětlení použitím LED pásek.
Na kreativě kampaně se podíleli Will Rust, Alena Neubauerová a Petra Biró. Tým accountů vedl František Mareš.
-kch-, -mav-