Admosphere opravil data, TV ve čtvrtletí poklesla nejvíc

pondělí, 06. května 2013, 10:27 Výzkum, Marketing, Reklama MediaGuru

Srovnání reklamních investic za první letošní a loňské čtvrtletí ukazuje, že investice do TV reklamy zaznamenaly meziročně největší snížení.

Společnost Admosphere po opravě dat za tisková média uzavřela monitorované investice do nákupu reklamního prostoru v médiích v prvním letošním čtvrtletí. Ze srovnání vyplývá, že televize byla mediatypem s nejvyšším meziročním poklesem investic – o 13 %. Pokles je způsoben nedohodou mezi skupinou Nova a některými velkými inzerenty. Tisková média si podle monitoringu v prvním čtvrtletí meziročně pohoršila o 1 %. Nejrychleji rostoucím je stále internet (+32 %).

Vývoj monitorovaných mediálních investic 1Q/2013 vs . 1Q/2012

*Internet zahrnuje pouze reklamu v rozsahu projektu AdMonitoring
**Admosphere, s.r.o. od ledna 2013 přešla na nezávislý monitoring Rádia, meziroční srovnání tedy není možné, v současné době je do monitoringu zařazeno 85 rozhlasových stanic

Zdroj: Admosphere

-mav-