ČT zahájila celorepublikovou kampaň k 60. výročí

středa, 01. května 2013, 13:37 Outdoor, TV MediaGuru

Česká televize využívá k připomínce oslav 60. výročí i outdoorovou kampaň. Zahájila ji ve středu 1. května.

Billboardy s tvářemi osobností České televize připomínají 60. výročí televizního vysílání, které připadá na 1. května 2013. Měsíční kampaň „Vše nejlepší“ zahrnuje billboardy po celé České republice. Objevuje se pouze v outdooru a také v rámci vlastního televizního self promotion na kanálech ČT. Televize ale počítá s tím, že vizuály z kampaně využije i v dalších mediatypech v rámci mediálního partnerství. Jak pro MediaGuru.cz uvedla tisková mluvčí Michaela Fričová, kampaň je realizována v rámci připravovaného společného projektu se společností Karlovarské minerální vody. „Jeho podrobnosti ČT zveřejní v rámci pravidelných prezentací nově schvalovaných projektů,“ dodala.

Kampaň je založená na fotografiích osobností ČT a jejich přání České televizi k jejímu výročí. Mezi osobnostmi, které fotografoval Robert Vano, jsou např. Jolana Voldánová, Karel Šíp, Andrea Kerestešová, Robert Záruba, Marcela Augustová, Marek Eben nebo Jiřina Bohdalová a další. Deset osobností, které jsou tvářemi České televize, spolupracovalo na této kampani bez nároku na honorář.

Součástí oslav 60. výročí televizního vysílání je mj. také výstava v Národním technickém muzeu o technice televizního vysílání, která byla zahájena v úterý 30. dubna a potrvá až do konce roku, sobotní Den otevřených dveří (sobota 4. května), kdy se studia ČT v Praze, Brně a Ostravě otevřou pro veřejnost. Připomínku 60. výročí reflektuje také programové schéma ČT, které připomene úspěšné pořady z šedesátileté historie. V nové podobě se mj. na obrazovku jednorázově vrátí některé tradiční pořady, např. Kufr, Šance, Zpívá celá rodina nebo Neváhej a toč.

Podrobný výčet pořadů a další informace k 60. výročí televizního vysílání v Česku najdete zde.

-mav-

Foto: poskytla ČT