Vznikla Czech Regio TV, bude prodávat regionální TV
Multiregionální televize se chtějí více prosadit na reklamním trhu. Pomoci jim má společnost Czech Regio TV.
Předseda Asociace krajských televizí a vlastník multiregionálních televizí JTV a ZAK Alois Valtr společně s bývalým ředitelem výzkumu Interpublic Group Ondřejem Novákem založili novou společnost Czech Regio TV. Podle informací MediaGuru.cz bude chtít zastupovat a sdružovat terestrické multiregionální televize, které vysílají ve třetím multiplexu. Celkem jde o čtyři regionální TV.
Czech Regio TV vznikla letos v únoru. Většinu ve společnosti drží Alois Valtr (90 %), zbývajících 10 % patří Ondřeji Novákovi, který je ale jediným jednatelem firmy. Vyplývá to z informací v obchodním rejstříku. Na projektu se má podílet také Lucie Vlčková, která s Novákem spolupracovala v mediální agentuře Universal McCann a dříve i v Medianu.
K regionálním televizím, jež má Czech Regio TV zastupovat, patří Jihočeská televize JTV, západočeská televize ZAK, Východočeská televize V1 a moravskoslezská TV Polar. Svým pokrytím jde tak o regionální vysílání v jižních, západních a východních Čechách a na severu Moravy, které celkově pokrývá cca 50 % českých domácností. Czech Regio TV bude pravděpodobně usilovat o výraznější prosazení těchto regionálních televizí na reklamním trhu a jejich přiblížení národním zadavatelům.
Ondřej Novák se letos v březnu po necelých deseti letech rozhodl odejít z pozice ředitele výzkumu mediálních agentur Interpublic Group.
Alois Valtr je vlastníkem televizí ZAK a JTV, dlouholeté zkušenosti má rovněž z mediální agentury W&P.
-mav-