Ahold opouští agenty, mění komunikační strategii

pondělí, 15. července 2013, 10:13 Reklama MediaGuru

Ahold přichází po čtyřech letech s významnou změnou ve své komunikační strategii. „Agenty“ nahradí koncepce „Vedoucí prodejny Albert“.

Po čtyřech letech opouští společnost Ahold koncept „Agentů“, kteří dosud pomáhali komunikovat promoční, tematické a cenové nabídky. Nahradí je „Vedoucí prodejny Albert“, jenž má za cíl propojit značku s charakteristikami, jako je otevřenost, důvěryhodnost, originalita a zodpovědnost. Koncept vznikl v mateřské společnosti Albert Heijn v Holandsku, kde funguje téměř 10 let.

„Koncept nabízí více kreativních příležitostí díky využití vedoucího prodejny jako představitele značky a prodejen Albert, což mimo jiné dodává komunikaci a značce více emocí,“ říká Zlata Ulrichová, ředitelka marketingu společnosti Ahold. Prostřednictvím hlavního hrdiny bude společnost komunikovat jak image sdělení, tak i akční cenové nabídky.

Novou komunikační strategii připravila společnost Ahold ve spolupráci s agenturou TBWA\PRAHA. Původní myšlenka mateřské centrály Ahold v Holandsku byla použita a kreativně upravena pro lokální podmínky. Vedoucí prodejny tak budou k vidění v TV spotech, na webových a facebookových stránkách Albertu a na kanálu YouTube.

Aktualizováno 15. 7. 2013, 17:00: Oproti původní verzi je vložena ukázka TV spotu.

-kch-