ČEZ mění image, chce podpořit pozitivní emoce
ČEZ spouští 30. září novou imageovou kampaň, v níž sází na silné emotivní příběhy.
Skupina ČEZ přichází na podzim s novou imageovou kampaní, která odstartuje významnou změnu v dosavadní komunikaci značky ČEZ. Klíčové sdělení celé podzimní komunikace, která potrvá dva měsíce, zní: „Naše energie je až na druhém místě. Protože na prvním je ta vaše.“
Cílem nové image kampaně je podpořit pozitivní emoce spojené se značkou ČEZ a ukázat, že zákazník je pro společnost na prvním místě. „Stavíme zákazníky na první místo a vyprávíme příběhy, které ukazují sílu lidského odhodlání. Energie ČEZ stojí v příbězích v pozadí jako přirozená součást děje. Tím říkáme, že energie ČEZ je tu pro lidi vždy, když potřebují, aby s její pomocí mohli dokázat všechno, pro co se rozhodli,“ uvedla Šárka Samková, manažerka marketingové komunikace Skupiny ČEZ.
Pro klientsky orientovaná kampaň začne 30. září minutovým spotem v primetimu všech televizních stanic. Na televizní premiéru spotu upozorňuje pondělní celostránková tištěná inzerce v deníku E15. Minutový spot následně doplní standardní třicetivteřinová stopáž dvou spotů. Spoty ztvárňují silný emotivní příběh „obyčejných“ lidí. První z nich popisuje napínavou životní etapu páru, který se rozhodl adoptovat dítě. Druhý příběh ukazuje staršího muže s vášní pro plachtění, který se rozhodne postavit svému vnukovi malou loďku.
Televizních spotů se zhostila kreativní agentura Lowe ve spolupráci s produkční společností Filmservis. Obě reklamy natáčel přední český režisér Jaromír Malý. Autorem hudby jednoho ze spotů je skladatel Ondřej Soukup.
Televizní reklamu dále doplní print, online i outdoor.
-kch-