Prima drží vyšší reklamní podíl, Nova se blíží v 15-54
Tuzemské televize doručily i v září méně reklamních TRPs než v loňském září.
Tuzemské televize prodaly v letošním září necelých 113 tisíc reklamních TRPs, což znamená, že prodej stále zaostával za loňským stejným měsícem (o cca 8 %). Nejvyšší podíl na doručených TRPs si podle monitoringu stále udržuje skupina Prima. Ve skupině 15+ byl v září její podíl o 7 pb. vyšší než u skupiny Nova, ve skupině 15-54 byly podíly obou nejsilnějších skupin vyrovnanější. Rozdíl mezi Prima Group a Nova Group představoval v této cílové skupině jen 2 procentní body.
Podíl TV skupin na doručených TRPs, září 2013, 15+
Podíl TV skupin na doručených TRPs, září 2013, 15-54
TOP 5 zadavatelů podle TRPs, Nova Group, září 2013
zadavatel |
Henkel ČR |
Procter & Gamble Czech Republic |
Ferrero Česká |
Opavia - LU |
Coty Česká republika |
TOP 5 zadavatelů podle TRPs, Prima Grpup, září 2013
zadavatel |
Unilever |
Lidl Česká republika |
L'oréal Česká republika |
Ferrero Česká |
Henkel ČR |
Zdroj: Admosphere, přepočítáno na TRPs 30
-mav-