Vodafone v kampani odkazuje na úspěšné virály
Vodafone v kampani na turbo internet navazuje na Jean-Claude Van Damma nebo Miley Cyrus.
Vodafone k 24. února pokryje tzv. turbo internetem (na technologii LTE 900 MHZ) další lokality v Jihočeském, Pardubickém, Středočeském, Ústeckém kraji a v kraji Vysočina. U této příležitosti spustí i novou reklamní kampaň, v níž navazuje na úspěšná virální videa loňského roku.
Kampaň chce ukázat vysoké pokrytí turbo internetem v České republice. Kampaň se tak odehrává v reálné obci – v Ratměřicích. „Hlavními hrdinkami jsou dámy, které internet inspiruje k mnoha novým činnostem a díky tomu je jejich život na venkově pestřejší. Jedna z nich se po vzoru zpěvačky Miley Cyrus houpe na zavěšené demoliční kouli, jiná komentuje kousek jednoho z obyvatel à la Jean-Claude Van Damme v reklamním videu pro Volvo Trucks," představuje Vodafone obsah kampaně.
Původní virální videa
V kampani vystupují i skuteční obyvatelé Ratměřic – například místní starosta Viktor Liška a farmář Christopher Robertson, který mimo jiné v Praze provozuje dva obchody. Obyvatelé Ratměřic vytvořili komparz v hlavních spotech. V obci plánuje operátor v budoucnu realizovat i další aktivity na podporu Turbo Internetu.
Kampaň se objeví v televizi, tisku, na internetu a venkovních nosičích.
Televizní spoty režíroval Roman Valent. Kreativu kampaně připravila agentura McCann Prague, o umístění kampaně v médiích se stará mediální agentura OMD.
-kch-