O2 chce v kampani ukázat, jak dělat věci chytřeji
O2 spouští novou kampaň na podporu internetu v mobilu. V hlavní roli vystupuje mladá rodina.
V pondělí 5. května startuje mobilní operátor O2 novou reklamní kampaň na podporu své nabídky internetu pro všechna zařízení.
V televizních spotech, které poběží od května do června, představí mladou rodinu, která má díky internetu od O2 najít chytré řešení pro každou situaci. „Kampaň má lidem ukázat, že s Chytrou sítí v telefonu, tabletu i dalších zařízeních se dá spousta situací, se kterými se každý den setkáváme, vyřešit lépe, než jsme byli dříve zvyklí,“ říká Pavel Jankovský, ředitel marketingové komunikace v O2. Součástí kampaně bude i podpora akční nabídky vybraných tabletů v kombinaci s mobilním internetem.
Kampaň poběží v televizi, outdooru, tisku a na internetu. Doplní ji komunikace na prodejnách. V televizi budou vysílány 30s a 15s spoty na kanálech Nova Group, Prima Group, TV Barrandov a Atmedia.
V online prostředí ji podpoří propagace s využitím bannerové reklamy, videoformátů i speciálně vytvořená microsite www.o2.cz/chytrasit.
V Praze a Brně bude navíc kampaň rozšířena o propagaci sítě 4G/LTE, na které mohou už nyní tamní obyvatelé surfovat.
Reklamní spoty se natáčely v Bratislavě. Kampaň připravila agentura VCCP Bratislava. O mediální plánování a nákup médií se postarala agentura Médea.
-kch-