Young & Rubicam bere v Cannes bronzového lva
Agentura Young & Rubicam si z Cannes odveze bronzového lva za práci pro Harley Davidson.
Druhý večer slavnostního vyhlašování nejlepších reklamních prací v uplynulém roce na reklamním festivalu v Cannes přinesl ocenění i pro Česko. Agentura Young & Rubicam proměnila svoji nominaci na shortlistu v kategorii Outdoor za práci pro Harley Davidson. Za tři nominované vizuály si odváží bronz. Šanci má přitom s obdobnou kampaní i v kategorii Press, jejíž výsledky se budou teprve vyhlašovat. Young & Rubicam navazuje na svůj loňský úspěch v Cannes, kdy získala bronz za kampaň pro Biolit.
Young & Rubicam pro Harley Davidson, bronz Cannes Lions 2014, Outdoor
Tým pracoval ve složení: Jaime Mandelbaum, Conor Barry, Dora Pruzincova, Jaroslav Schovanec, Atila Martins, Miro Minarovych, Neil Johnston, Nathan Dills a Neil Johnston.
-kch, -mav-