Coca-Cola nechá zmizet logo, nahradí ho úryvky písní
Hlavní roli v nové kampani Coca-Coly hrají opět etikety. Letos na nich budou úryvky písní.
Coca-Cola přichází s novou letní kampaní s názvem „Řekni to písní“. Stejně jako v loňském roce v ní hrají hlavní roli etikety. Zatímco loni logo značky nahradila jména, letos jej nahradí úryvky textů oblíbených českých a zahraničních písní.
Na etiketách budou navíc QR kódy, které spotřebitelům umožní přehrát si na webu kampaně www.reknitopisni.cz krátká hudební videa spojená s texty na lahvích a písně dále sdílet na sociálních sítích. Ambasadorkou kampaně je zpěvačka Elis, vlastním jménem Eliška Mrázová.
Hlavním cílem kampaně, která v České republice poběží v červenci a srpnu, je povzbudit zástupce mladé generace, aby sdíleli své emoce a komunikovali spolu prostřednictvím hudby.
Kampaň Coca-Cola připravila ve spolupráci s Universal Music, s níž vytvořila kompilaci skladeb, jejichž texty se budou objevovat na etiketách. Na výběr budou úryvky textů 17 česko-slovenských a 45 zahraničních písní, které byly vybrány podle klíčových témat, jako je štěstí, přátelství nebo láska.
„Coca-Cola neustále hledá nové způsoby, jak pomoci lidem sdílet mezi sebou zážitky a jedinečné okamžiky. Hudba je účinný způsob, jak spolu mohou mladí lidé komunikovat. A proto je chceme touto kampaní inspirovat, aby se vyjádřili zcela novým způsobem,“ říká Agneta Sakalyte, Marketing Activation Manager společnosti Coca-Cola.
Etikety budou dostupné na lahvích Coca-Cola, Cola-Cola light a Coca-Cola Zero (0,5l PET, 2l PET, 0,33l sklo), na 1l a 1,5l PET baleních Coca-Cola, a také na přebalech plechovek 4 x 0,33l. Kromě České republiky bude kampaň probíhat v dalších třiadvaceti evropských zemích. V celém regionu střední a jižní Evropy se celkem vyrobí na 425 milionů „hudebních“ Coca-Cola lahví a plechovek.
Klíčová pro tuto kampaň bude komunikace na sociálních sítích. Kampaň bude podpořena na zmíněných webových stránkách, dále také na Facebooku, doplní ji bannerová kampaň a PR aktivity.
-kch-