Pilsner Urquell pokračuje v létě v retro stylu

pondělí, 07. července 2014, 07:00 Reklama MediaGuru

Pilsner Urquell odstartoval svou letní image kampaň doprovázenou novým sloganem „Ten pravý originál“.

Letní kampaň pivní značky Pilsner Urquell, která odstartovala začátkem července, pokračuje v retro stylu. S novým sloganem „Ten pravý originál“ chce kampaň tematicky vyjádřit skutečnost, že pivo Pilsner Urquell zůstává stále stejné, i když svět kolem něj prochází celou řadou změn.

Kampaň běží v televizi, tisku a OOH. Vizuály nové kampaně se následně objeví také na pivních táccích.

Kreativní koncept pochází z dílny agentury Ogilvy & Mather. Na kreativě kampaně se podíleli Will Rust, Alena Neubauerová a Petra Biró. Tým accountů se skládal z Františka Mareše a Michaely Horákové. Režie spotu se ujal Tomáš Bařina v produkci společnosti Boogiefilms.

Předchozí spoty Pilsner Urquell v retro stylu

-kch-