Prima nezná složení kanálů pro prodej reklamy 2015
Ve hře je několik variant, není ani jisté, zda Prima bude pokračovat s prodejem pro TV Barrandov.
Televizní skupina Prima, resp. její mediální zastupitelství Media Club, zatím nedokončila probíhající jednání o složení kanálů, které bude nabízet inzerentům v roce 2015. Obchodní ředitel Media Clubu Petr Jelínek na konferenci Flema řekl, že v tuto chvíli nemůže potvrdit složení tzv. bundlů, které inzerentům v roce 2015 nabídne.
„Nejsme v tuto chvíli ve stavu potvrdit, s kým jsme se dohodli, nebo nedohodli. Jednání jsou otevřená a pořád pracujeme s několika variantami. Odpověď na konkrétní složení bundlu dát nemohu. Jasno chceme mít do poloviny října,“ řekl účastníkům konference Petr Jelínek.
Bonusy, které Prima poskytuje agenturám, příští rok zrušit nehodlá: „Je však naším cílem do budoucna tuto složku optimalizovat. Hladinu se chystáme snížit,“ dodal Petr Jelínek.
Media Club v současnosti prodává reklamu pro kanály skupiny Prima (Prima, Prima Cool, Prima Zoom, Prima Love) a pro televizi Barrandov. Podle neoficiálních informací MediaGuru.cz je ve hře možnost, že Media Club bude prodávat reklamu i pro hudební televizi Óčko nebo pro mediální zastupitelství Atmedia (Atmedia v současnosti Óčko zastupuje). Zároveň není vyloučeno ukončení spolupráce Primy a TV Barrandov.
-mav-