Economia mění vedení marketingu a distribuce
Distribuci povede Josef Moravec z Mafry. Marketing bude nově řídit Jitka Svobodová.
Mediální dům Economia přistupuje po nástupu nového generálního ředitele Romana Latuskeho k prvním změnám vnitřní struktury společnosti. Veškeré marketingové a komunikační aktivity integruje na jedno centrální místo do oddělení marketingu. Vedení nově se tvořícího útvaru marketingu převzala k 1. říjnu Jitka Svobodová, uvedl na dotaz MediaGuru.cz Roman Latuske.
Svobodová působí v Economii od letošního srpna na pozici marketing project leader. Do letošního léta externě zastávala post manažerky marketingové komunikace OKD, před tím působila jako marketingová manažerka E.ON. K 1. listopadu se zároveň v Economii propojují aktivity a procesy směřující na čtenářský trh. Spojením útvarů prodeje obsahu s distribucí vzniká jedno oddělení pod vedením Josefa Moravce. Ten do letošního jara vedl distribuci v mediální skupině Mafra, kde působil společně právě s Romanem Latuskem. Stávající ředitel distribuce Libor Vachtl, který do Economie přišel v září roku 2009 z vydavatelství Axel Springer, ze společnosti po pěti letech odchází.
Economii opouští také ředitel prodeje obsahu Petr Novák. Další významná personální změna se týká odchodu dosavadní ředitelky komunikace a výzkumů Věry Lhotské. Ta je s Economií spojena od jara roku 2001. Dlouhodobě se profiluje jako odbornice na mediální výzkum, do Česka přivedla mezinárodní výzkum zaměřený na decision makery LAE. V Economii působila během svého působení i jako šéfka marketingu. Z Economie odchází ke konci roku 2014.
-mav-