Economia mění vedení marketingu a distribuce

pondělí, 20. října 2014, 16:30 Tisk, Lidé MediaGuru

Distribuci povede Josef Moravec z Mafry. Marketing bude nově řídit Jitka Svobodová.

Mediální dům Economia přistupuje po nástupu nového generálního ředitele Romana Latuskeho k prvním změnám vnitřní struktury společnosti. Veškeré marketingové a komunikační aktivity integruje na jedno centrální místo do oddělení marketingu. Vedení nově se tvořícího útvaru marketingu převzala k 1. říjnu Jitka Svobodová, uvedl na dotaz MediaGuru.cz Roman Latuske.

Jitka Svobodová
Jitka Svobodová

Svobodová působí v Economii od letošního srpna na pozici marketing project leader. Do letošního léta externě zastávala post manažerky marketingové komunikace OKD, před tím působila jako marketingová manažerka E.ON. K 1. listopadu se zároveň v Economii propojují aktivity a procesy směřující na čtenářský trh. Spojením útvarů prodeje obsahu s distribucí vzniká jedno oddělení pod vedením Josefa Moravce. Ten do letošního jara vedl distribuci v mediální skupině Mafra, kde působil společně právě s Romanem Latuskem. Stávající ředitel distribuce Libor Vachtl, který do Economie přišel v září roku 2009 z vydavatelství Axel Springer, ze společnosti po pěti letech odchází.

Josef Moravec
Josef Moravec
Libor Vachtl
Libor Vachtl

Economii opouští také ředitel prodeje obsahu Petr Novák. Další významná personální změna se týká odchodu dosavadní ředitelky komunikace a výzkumů Věry Lhotské. Ta je s Economií spojena od jara roku 2001. Dlouhodobě se profiluje jako odbornice na mediální výzkum, do Česka přivedla mezinárodní výzkum zaměřený na decision makery LAE. V Economii působila během svého působení i jako šéfka marketingu. Z Economie odchází ke konci roku 2014.

Věra Lhotská
Věra Lhotská

-mav-