Deníky MFD, LN a HN vycházejí s inzertní titulkou

středa, 17. prosince 2014, 09:52 Tisk MediaGuru

Vodafone a BMW komunikují ve středu v celostátních denících inzertním přebalem titulní strany.

Hned tři tuzemské celostátní deníky vycházejí ve středu 17. prosince s inzertním přebalem titulní strany. Jeden z finančně nejnákladnějších inzertních formátů v denním tisku využívají společnosti Vodafone a BMW. 

Vodafone si pro komunikaci pokrytí rychlého mobilního internetu v České republice zvolil titulní stranu Hospodářských novin. Využívá přitom celý arch včetně zadní obálky, na kterou umístil vzkaz „Štěstí přeje připojeným". Vnitřní dvoustranu mobilní operátor pokryl přáním veselých Vánoc a šťastného nového roku.

HN_VDF

HN_VDF_2

BMW využívá nabídky power kombi, tedy spojenou inzerci v denících MF Dnes a Lidové noviny. Na titulní straně obou deníků podporuje průhledový displej se vzkazem „Vydejte se v roce 2015 tím správným směrem".  Na vnitřní části titulní strany komunikuje BMW řady 3.

MFD_BMW_1

LN_BMW_2

Titulní strany deníků se v Česku začaly prodávat v roce 2006. Průlomem v tomto směru byla inzerce společnosti Vodafone, která tehdy využila falešnou titulní stranu a s památným otiskem červené dlaně upozorňovala na novou značku.

-mav-