Prima podpořila seriál VML osvědčeným konceptem
Pro kampaň Prima opět použila širší spektrum médií a netradiční formáty.

Start nového jarního seriálu Primy Všechny moje lásky (VML) opět podpořila rozsáhlá kampaň. Primárně se zaměřila na ženy ve věku 30-60 let. Podobně jako v případě předešlých dvou seriálových novinek, které Prima nedávno uváděla (Vinaři, Svatby v Benátkách), využívá kromě televizní obrazovky i další média od printu přes venkovní reklamu, rozhlas až po sociální sítě.
Teaser odstartoval na počátku ledna a postupně gradoval k termínu premiéry seriálu v neděli 25. ledna. „Využili jsme již dříve ověřený model, který se osvědčil např. u kampaní na Svatby v Benátkách nebo k seriálu Vinařů. Základními motivy jsou tváře pěti stěžejních protagonistů, které jsou „komunikačními“ tahouny pro naše diváky. Jelikož kampaň plánujeme jako několikatýdenní, motivy budeme následně doplňovat dle aktuální dějové linky,“ popisuje marketingový ředitel Primy Aleš Pýcha.
Prima se opět zaměřila na netradiční využití jednotlivých médií – např. videobrandingu webů iDnes.cz, Blesk.cz nebo Centrum.cz, plovoucí inzeráty v denících, tzv. kroužkování TV programu, wobblery na stojanech deníku Metro a další. Součástí podpory byla i řada obsahových speciálů. Příkladem bylo sobotní vydání TV mánie deníku Blesk.
Mediálními partnery seriálu Všechny moje lásky jsou Rádio Impuls, deník Blesk a TV magazín. Všechny tyto tituly mají po celou jarní sezonu pravidelně poutat ať už klasickou redakční formou, nebo soutěžemi pro své čtenáře či posluchače.
První dva díly nového seriálu odvysílala Prima v neděli 25. ledna. Oba díly dosáhly průměrné sledovanosti vyšší než milion diváků starších 15 let. Úspěšnější byl druhý díl, který v průměru zhlédlo 1,14 mil. diváků (podíl 29 %).
Ukázky použitých formátů v kampani Všechny moje lásky
Obsahový speciál Blesk
Inzertní přebal Metro
Kroužkování programu - TV mini
Pexeso a kroužkování TV magazín
Wobblery Metro
Videobranding Blesk.cz, iDnes.cz, Centrum.cz
-mav-