Na podporu značky Klasa je v plánu 243 mil. Kč
SZIF plánuje vypsání nového tendru na propagaci značky Klasa.
![](https://mediagurucdneu.azureedge.net/wp-content/uploads/2015/02/Klasa.png?v=1)
Státní zemědělský intervenční fond (SZIF) hodlá vypsat nové veřejné výběrové řízení na podporu značky Klasa. Podle oznámení předběžných opatření chce uzavřít rámcovou smlouvu na poskytování služeb v oblasti marketingové, mediální a PR kampaně pro rok 2015 a 2016 v hodnotě 243 milionů korun.
Cílem kampaně má být přiblížit značku spotřebiteli tak, aby ji při svém nákupu preferoval, a zároveň tak při svém nákupním chování vytvářel tlak na prodejce, aby měli ve svých prodejnách co největší šíři těchto produktů k dispozici
Již v lednu oznámil SZIF záměr vypsat také tendr na podporu další ze svých značek – Regionální potravina. Na období let 2015–2016 do ní plánuje investovat 57 milionů korun. Cílem kampaně má být především zvýšit povědomí o značce, motivace spotřebitelů k nákupu domácích potravin a posílení role regionálních potravin v oblasti cestovního ruchu a zážitkové gastronomie.
Zmíněné dvě značky Regionální potravina a Klasa se v minulosti ve svých tendrech nejednou potýkaly s nejasnostmi. Na sklonku loňského roku byl například tendr na značku Klasa zrušen. Veřejnou zakázku vypsanou již v roce 2013 původně vyhrály společnosti McCann-Erickson a IAA, proti tomu se odvolal další z uchazečů, agenturaComunica. Soutěž následně zrušil antimonopolní úřad.
-kch-