Filmový festival představil logo a vizuál pro komunikaci
Karlovarský festival si letos připomíná 50. výročí. Akce je opět příležitostí pro prezentaci značek.
Organizátoři Mezinárodního filmového festivalu v Karlových Varech představili v úterý nové logo, které bude provázet letošní 50. ročník. Letošní logo je pojato jako triptych. Jeho součástí je i hlavní komunikační vizuál, který bude sloužit pro podporu festivalu v mediální komunikaci – jde o plakát s dívkou na obrázku vpravo. Součástí loga jsou také portréty osobností, které se festivalu účastnily. Prezentované jsou jako mozaika (obrázek uprostřed). Logo odhalil jeho autor Aleš Najbrt.
Jubilejní 50. ročník má být podle prezidenta festivalu Jiřího Bartošky oslavou filmů a diváků, kteří 50 let vytvářeli atmosféru v Karlových Varech. Festival odstartuje 3. července 2015. Letošní zahájení se nepovede v tradičním duchu, má jít o jakousi celonoční party pro všechny obyvatele a návštěvníky Karlových Varů.
Mezi akce, které organizátoři chystají, patří mj. koncert skupiny Lucie, který je připravován za podpory skupiny ČEZ. ČEZ touto aktivitou nahradí sobotní hudební maraton ČEZ Energy. Na Křídelní kolonádě proběhne premiéra dokumentu České televize o historii festivalu Filmová lázeň, představena bude také kniha Evy Zaoralové o 50 letech festivalu. Na Mlýnské kolonádě nabídne desetiminutovou světelnou show Vladimír 518. Má jít o audiovizuální show s retrospektivním pohledem na znělky, plakáty či fotografie, které se k festivalu pojí.
S letošním ročníkem se opět spojuje řada značek. Generálním partnerem je skupina ČEZ. Hlavními partnery jsou RWE, Vodafone a město Karlovy Vary.
Hlavními mediálními partnery jsou tradičně Česká televize, Český rozhlas, deník Právo, Novinky.cz a týdeník Reflex. Podle generálního ředitele České televize Petra Dvořáka se ČT dohodla na dalším tříletém období, kdy bude v roli hlavního mediálního partnera. "Smlouva by měla být podepsána v nejbližší době," uvedl Dvořák. Česká televize chce letošní ročník festivalu pojmout rozsáhleji než obvykle, nabídne mj. dva závěrečné přenosy.
Seznam značek spojených s 50. ročníkem MFF KV
Generální partner | skupina ČEZ |
Hlavní partneři | RWE, Vodafone, město Karlovy Vary |
Partneři | Unipetrol, KKCG, Unicerdit, Lobkowicz, Eurovia CS |
Oficiální pojistitel | Allianz |
Oficiální vůz | BMW |
Oficiální nápoj | Karlovarská Korunní |
Oficiální dodavatel elektroniky | LG Electronics |
Oficiální drink | Finlandia Vodka |
Oficiální šampaňské | Moët & Chandon |
Oficiální káva | Nespresso |
Oficální make-up artista | Douglas |
Ofiicální Fest Food | Bageterie Boulevard |
Dopravce | Air France |
Mezinárodní přepravní partner | DHL Express |
Hlavní mediální partneři | Česká televize, Český rozhlas, Právo, Novinky.cz, Reflex |
Mediální partneři | JCDecaux, InStyle, TV star, Radio 1, Týdeník Dotyk |
Dodavatel festivalových cen | Moser |
Dodavatel technologií | Fujitsu |
Dodavatel softwarového řešení | Microsoft |
Dodavatel vína | Víno Marcinčák |
Partner festivalového Instagramu | Swissdent |
Hlavní partnerské hotely | The Augustine Prague, Spa Hotel Thermal, Grandhotel Pupp |
Oficiální kolo | Specialized |
Partner projektu Kino bez bariér | RWE Energie |
Neziskový partner | Aliance žen s rakovinou prsu |
Podpora | Ministerstvo kultury ČR, Karlovarský kraj |