Češi mají už čtyři ceny z Cannes Lions
Na festivalu Cannes Lions bodují Češi zatím čtyřikrát. Získávají stříbro a tři bronzy.
![](https://mediagurucdneu.azureedge.net/wp-content/uploads/2015/06/LGBTA.jpg?v=1)
Cannes Lions oznámilo první vítěze v kategoriích Direct, Press, Mobile a Promo & Activation, mezi nimiž bodovaly i české agentury. Ogilvy & Mather získává stříbrného lva v kategorii Mobile za kampaň LGBTAvatars, Young & Rubicam si odnáší dva bronzy za svou práci v kategorii Press.
V kategorii Mobile bodovaly stříbrem agentura Ogilvy & Mather a Geometry Global s kampaní pro Prague Pride s názvem LGBTAvatars. V úterý večer si odnesly i bronzového lva v kategorii Media.
Dva bronzy v kategorii Press si odnáší agentura Young & Rubicam za kampaň pro PHD bikes – Harley Davidson. Čtyři vizuály byly oceněny v podkategorii Craft - Art direction i Product & Service – Corporate Image & Communication.
![Defeat, foto: Young & Rubicam](https://mediagurucdneu.azureedge.net/wp-content/uploads/2015/06/Defeat.jpg)
![Surrendre, foto: Young & Rubicam](https://mediagurucdneu.azureedge.net/wp-content/uploads/2015/06/Surrender.jpg)
![Retreat, foto: Young & Rubicam](https://mediagurucdneu.azureedge.net/wp-content/uploads/2015/06/Retreat.jpg)
![Escape, foto: Young & Rubicam](https://mediagurucdneu.azureedge.net/wp-content/uploads/2015/06/Escape.jpg)
-kch-
Některé z úspěšných prací v Cannes budou představeny i na letošní konferenci Flema Media Conference, která se uskuteční 18. září 2015 v Praze.
Aktualizováno v úterý 23.6. 2015 ve 23:50 o oznámení cen v kategorii Media.