Jägermeister: První přenos přes Periscope se povedl
První streaming přes Periscope značky Jägermeister sledovalo 330 diváků. Značka je spokojená.
Ve čtvrtek 25. června značka Jägermeister vyzkoušela poprvé síť Periscope, službu pro živé streamování videa, kterou Twitter představil v březnu letošního roku. Z pražské náplavky vysílala živě sedm streamů z koncertu BiggBoss & OYC, které zhlédlo celkem 330 diváků. Počet likes, které na Periscope znázorňuje symbol srdíčka, přesáhl dva tisíce (2 334). „Považujeme to za velký úspěch,“ komentoval výsledky Pavel Starka, brand manager Jägermeister ze společnosti Rémy Cointreau, a dodal: „Potvrdilo se, že niche platformy nabízejí sice menší zásah, ale větší zapojení uživatelů, a stojí za to s nimi pracovat.“
Živý přenos přes Periscope avizovala značka pouze na svých sociálních sítích Facebook a Instagram, a to zejména z toho důvodu, že si chtěla streaming vyzkoušet bez velkého publika. „Nejvíce jsme se obávali, že bude na akci, kde je tolik diváků, problém s internetem. To se naštěstí nepotvrdilo,“ doplnila Veronika Hromadová, digital marketing manager společnosti.
S Periscopem bude značka pracovat i nadále. Chystá se streamovat z festivalů, kde má vlastní stage, mezi něž patří například Highjump, Brutal Assault nebo JBC Revelations. Z nich nabídne svým divákům exkluzivní obsah ze stage i backstage. Komunikaci na Periscope připravuje značka ve spolupráci s agenturou TL5 Digital.
Jägermeister se niche platformám věnuje již delší dobu. V loňském roce spustila sérii akcí pod názvem Undercover Games, o jejichž konání postupně odtajňovala indicie přes sociální síť Snapchat. I s touto aktivitou chce značka podle informací MediaGuru.cz nadále pokračovat, a podporovat tak image inovátora.
-kch-