Prima zahájila kampaň ke spuštění Prima Max
Ve všech hlavních mediatypech se objeví kampaň pro podporu nového kanálu Prima Max.
![](https://mediagurucdneu.azureedge.net/wp-content/uploads/2015/11/napeti_Prima-MAX.jpg?v=1)
FTV Prima spustila kampaň ke startu pátého kanálu Prima Max, který zahájí 20. listopadu ve 20.11 českou televizní premiérou filmu Vlk z Wall Street. Kampaň bude gradovat ve třech vlnách.
Kampaň nového kanálu vychází z loga stanice Prima Max. „Kreativně zde pracujeme s písmenem A, které je transformováno do symbolu šipky. Pozadí je stejně jako u loga ve výrazné červené barvě,“ uvedl Aleš Pýcha, marketingový ředitel FTV Prima. „Kreativní myšlenku, vizuály i plánování kampaně – to vše jsme realizovali in-house ve spolupráci s audiovizuálním studiem Department, dodavatelem kreativy pro televizní značky skupiny Prima,“ dodal.
První vlna kampaně startuje třemi vizuály, na kterých jsou hesla na červeném pozadí: Akce/ Zábava/ Napětí. „Další fáze kampaně začne v polovině měsíce listopadu a následně vyvrcholí v den spuštění kanálu, tedy 20. listopadu, kdy budeme poutat na vlajkový film večera – Vlk z Wall Street,“ doplňuje Aleš Pýcha.
Kampaň bude možné vidět ve všech mediatypech, včetně dalších televizních kanálů skupiny Prima. Vizuály bude možné spatřit na velkoplošném outdooru a CLV. Spoty poběží v rádiích i na internetu. Inzeráty se objeví také v afinitních tištěných médiích. Prima se jako obvykle zaměří na kreativní a netradiční využití běžných reklamních formátů.
Teaser
-mav-