Tvoje tvář pod milionem, ale nad Českou Miss

neděle, 03. dubna 2016, 08:15 TV MediaGuru

Nová reality show mírně zvýšila svoji sledovanost oproti prvnímu dílu.

Druhý díl pěvecké reality show Tvoje tvář má známý hlas (Nova) zaznamenal sledovanost těsně pod úrovní milionu diváků starších 15 let a stal se pořadem sobotního večera. Ve skupině 15-54, která je pro Novu důležitá pro prodej reklamy, si přispal 32% podíl. Oproti minulému týdnu si pořad polepšil o cca 50 tis. diváků (15+). Soutěž Česká Miss 2016 (Prima) sledovalo v průměru 774 tis. diváků, což znamenalo 20% podíl na sledovanosti.

Sledovanost vybraných pořadů po 20. hodině, sobota 2.4. 2016

pořad TV začátek tis. 15+ share 15+ (%) share 15-54 (%) share 15-69 (%)
Tvoje tvář má známý hlas Nova 20:21:18 978 25 32 28
Česká MISS 2016 Prima 20:15:13 774 20 17 19
Zázraky přírody ČT1 20:03:19 746 19 10 15
John Wick Nova 22:33:46 497 24 30 28
Magnesia Litera 2016 ČT1 20:01:29 483 14 10 12
Slavná hudební čísla ČT1 21:14:58 350 9 3 6
Velký flám ČT1 22:10:40 287 12 8 11
Nikdy neříkej nikdy... ČT2 20:04:26 284 7 8 8
Pyšná princezna TV Barrandov 20:21:12 278 7 6 7
Hvězdný prach Nova Cinema 20:06:49 225 6 9 7
Bella Mia Prima 22:40:32 201 10 9 10

Podíl TV stanic v %, sobota 2.4. 2016, celý den

shares_sobotaZdroj: ATO-Nielsen Admosphere

-mav-

Upozornění: Provozovatel MediaGuru.cz, společnost PHD, je řádným odběratelem dat ATO. Přejímání těchto dat a jejich další šíření bez souhlasu PHD je výslovně zakázáno.