Kofola pokračuje s další fází kampaně Fofola
Kofola navazuje na loňskou úspěšnou kampaň, se psem Ftefanem propaguje melounovou novinku.
Značka Kofola navazuje na úspěch své loňské kampaně Fofola. I letos bude propagovat impulzní 0,5 l formát se psem Ftefanem, který se svým kamarádem „panem Meflounem“ představí novinku v podobě melounové Kofoly.
Kampaň bude k vidění až do konce května v televizi, outdooru a na internetu. I tentokrát je dílem agentury Zaraguza.
Loňská kampaň Fofola bodovala zejména v online prostoru, kde její videa dosáhla více než 30 milionů zhlédnutí. Pět jejích videí se v roce 2015 dostalo do první desítky nejsledovanějších videí českého YouTube, čtyři z nich obsadila dokonce první příčky. Na internetu se jí podařilo stát se sociálním memem. Součástí kampaní byl i speciální fofolí překladač a mobilní aplikace. V závěru kampaně se název Fofola dostal i na obaly 6,3 milionů lahví Kofoly.
Kampaň byla rovněž oceněna zlatem na soutěži Effie v kategorii Nápoje a stříbrem na ADC Creative Awards v kategorii Integrated Campaign.
-stk-