Agentura McCann si veze z Cannes zlatého lva
Agentura McCann získává v kategorii PR zlato, Y&R má tři bronzy v Outdooru.
České agentury úspěšně pokračují na letošním festivalu Cannes Lions. K pěti cenám, které získaly v pondělí, si v úterý připisují další čtyři. Agentura McCann si odnáší zlato, Y&R tři bronzy.
Agentura McCann Prague zlatě bodovala v kategorii PR s kampaní „Nakupujte tam, kam včely nechodí“ pro obchody Náš grunt. S ní již získala bronz v kategorii Direct.
Agentura Y&R proměnila své nominace v kategorii Outdoor, kde byla třemi bronzy oceněna kampaň „Sami jsme byli uprchlíci“ pro UNHCR, a to v podkategorii za fotografii, art direction a indoor posters – charities, public health & safety, public sector & awareness messages. Stejná kampaň získala již dva bronzové lvy v kategorii Print & Publishing. K tomu má Y&R na kontě již dvě stříbra za printovou kampaň pro časopis Forbes. Dalším želízkem v ohni je kampaň Playlists for Life pro humanitární organizaci Lékaři bez hranic v kategorii Cyber.
Oceněné české agentury k 22. červnu 2016
Agentura | Počet přihlášek | Bronz | Stříbro | Zlato, GP |
Young & Rubicam | 204 | 5 | 2 | |
McCann | 16 | 1 | 1 | |
Fallon | 7 | |||
Made by Vaculik | 4 | |||
DDB | 3 | |||
Ogilvy Group | 3 | |||
Mustard | 2 | |||
Passion Comm. | 2 | |||
Underline | 2 | |||
WMC Grey | 2 | |||
Havas Worldwide | 1 | |||
VCCP | 1 |
-stk-