Vzniká Prima Direct, startuje projektem Prima Port

čtvrtek, 21. července 2016, 16:35 Marketing, TV MediaGuru

Skupina Prima zakládá společnost Prima Direct, soustředit se chce na direct marketingové aktivity.

Skupina Prima zakládá novou společnost Prima Direct, s níž se chce zaměřovat na direct marketingové aktivity. Prvním jejím projektem je Prima Port, platforma, která bude využívat analytická data o aktivitě uživatelů. Využije je pro cílené kampaně a na míru připravené nabídky zážitku, benefitů, voucherů, soutěží a dárků. Nový projekt se rozběhne 5. srpna.

„Kreativně propojíme přímý marketing s médii skupiny Prima. Lidem cíleně nabídneme to, co je baví, a inspirujeme je k novým zážitkům,“ říká Marek Singer, generální ředitel FTV Prima. 

Komunikace nové značky je postavená na postavičce psa Porta, který bude v kampaních „aportovat svým páníčkům“ na kartu (Portku) a online účet nabídky či vouchery.

Pes

Do budoucna Prima plánuje i vznik nového pořadu, který přinese tipy na výlety a volnočasové aktivity.

Zájemci mohou získat Porta prostřednictvím on-line formuláře na webu www.primaport.cz. Jednorázový aktivační poplatek je 100 Kč, tato částka pokrývá náklady spojené s výrobou a distribucí karty Portky. Do 15. září je pro všechny registrované připravený bonus ve výši 2 000 Kč na nákupy u vybraných obchodních partnerů.

„Klíčovým partnerem celého projektu se stala Česká pojišťovna, která nabídne Portku své V.I.P. klientele, která čítá přibližně 700 000 osob. Mezi další partnery patří například Baťa, Intersport, Pet Center, České dráhy nebo Eurolines,“ dodává Marek Singer.

PortKarta
Portka s pejskem Portem

Aktuálně běží na kanálech Skupiny Prima a stanicích sítě Radio United teaserová kampaň. Za kreativním konceptem Prima Port stojí agentura Rust.

-stk-