Bauer zavádí masový měsíčník pro ženy Můj svět
Bauer Media rozšiřuje portfolio ženských titulů a poprvé uvádí masový měsíčník pro ženy.

Vydavatelství Bauer Media se rozhodlo vstoupit do segmentu vysokonákladových ženských měsíčníků. Od úterý 16. srpna proto začne vydávat magazín Můj svět. Cílí s ním především na ženy ve věku od 35 do 55 let spíše z menších měst. Bauer Media tak vstupuje do prostoru, který v současnosti není obsazen a který se uvolnil poté, co se Svět ženy (Burda Praha) přesunul do kategorie lifestylových ženských časopisů.
„Časopis ze segmentu vysokonákladových časopisů pro ženy s měsíční periodicitou v současné době na našem trhu chyběl. Proto chceme tuto mezeru vyplnit a oslovit ženy, které ještě nezapomněly číst," uvedla pro MediaGuru.cz publisherka časopisu Markéta Vavřinová.
Nový titul chce stavět na důvěryhodnosti a prostor věnovat jak rozsáhlejším textovým materiálům, tak servisním informacím. „Nabídneme kombinaci zajímavých příběhů ze života spolu se servisními informacemi z oblasti zdraví, domácnosti a trávení volného času, doplněné klasickými ženskými tématy, jako jsou móda, kosmetika či vaření," doplnila Markéta Vavřinová. Do Bauer Media přišla na konci loňského roku z konkurenční Burdy, kde se mj. podílela na uvedení časopisu Svět ženy a byla jeho dlouholetou šéfredaktorkou.
Šéfredaktorkou nového časopisu Můj svět byla jmenována Tereza Netolická, bývalá šéfredaktorka časopisu Joy. Obsah nového měsíčníku mají tvořit emotivně zpracované příběhy s komentáři odborníků, právní poradna, kulturní servis a redakční rady či tipy.
Rozsah časopisu je 100 stran, titul vyjde v nákladu 150 tisíc výtisků, prodávat se bude za 12,90 Kč. V portfoliu Bauer Media jde o první vysokonákladový ženský měsíčník. V ženském segmentu Bauer Media doplňuje především týdeníky Tina, Chvilka pro tebe, Claudia a čtrnáctideník Žena a život. Uvedení nového titulu bude podpořeno marketingovou kampaní včetně TV spotů.
Titulní strana a vnitřní strany Můj svět, vychází 16.8. 2016
-mav-