Další nové články

Kamarádi zůstávají ve čtvrtek večer na čele v 15+

Nejsledovanějším čtvrtečním pořadem po 20:00 je v divácké skupině 15+ stále seriál Kamarádi. Následuje Jedna rodina, který má nejvyšší sledovanost ve skupině 15-54.

pátek 22. listopadu 2024

Praha se zúčastní dražby budov z majetku Jaromíra Soukupa

Pražský magistrát se zúčastní exekutorem nařízené dražby nemovitostí v Praze 4 z majetku Jaromíra Soukupa.

pátek 22. listopadu 2024

Knihobot nabízí knihy ve všech prodejnách Levných knih

Na všech pobočkách Levných knih nabízí knižní second-hand Knihobot knihy z druhé ruky.

pátek 22. listopadu 2024

Penny nechává zákazníky rozhodovat o podobě letáků

Penny spouští kampaň „Vánoce, jak si račte přát“, zákazníci v ní mohou spolurozhodovat o tom, jakou nabídku naleznou v letácích. 

čtvrtek 21. listopadu 2024

OK TV žádá RRTV o nové licence přes firmu TV OK

Celoplošná televize OK TV, která kvůli interním sporům ukončila v sobotu 16. listopadu své vysílání, požádala mediálního regulátora o dvě nové licence.

čtvrtek 21. listopadu 2024

Vyspělé Česko: Média selhávají v komunikaci zelené transformace

Mainstreamová média neumějí dostatečně a vhodně informovat o tématech týkajících se změn klimatu, zaznělo mimo jiné na konferenci Vyspělé Česko.

čtvrtek 21. listopadu 2024

Sport 4 bude příležitostným kanálem, stejně jako Sport 3

Společnost AMC Networks International využije nově získanou licenci pro stanici Sport 4 na vysílání přímých přenosů, které se nevejdou na kanály Sport 1 a Sport 2.

čtvrtek 21. listopadu 2024

Prima získala licenci pro svůj nový kanál Prima Port

RRTV udělila skupině Prima licenci pro terestrické a internetové vysílání programu Prima Port.

čtvrtek 21. listopadu 2024

Ve světové PR soutěži získává zlato kampaň L’Oréalu

Na světových cenách World Public Relations and Communication Awards byla zlatem oceněná kampaň Effaclar Speed Run od La Roche-Posay společnosti L’Oréal.

čtvrtek 21. listopadu 2024

Televize slaví svůj den speciálním spotem i akcí pro diváky

Akce pro diváky i obchodní partnery a rovněž i reklamní spot si v rámci oslav Světového dne televize připravily tuzemské stanice.

čtvrtek 21. listopadu 2024

Středeční večerní jedničkou byl opět Hrdina, poté Lovec

Nejsledovanějším středečním pořadem po 20:00 ve skupině 15+ se stal znovu seriál Hrdina. Následoval Lovec, který zároveň dosahuje nejvyšší sledovanosti ve skupině 15-54. Výroční vydání pořadu Show Jana Krause se zařadilo do nejsledovanější trojice.

čtvrtek 21. listopadu 2024

Nova v DVB-T2 prozatím zůstává, trendy v distribuci sleduje

Technický ředitel mediální skupiny Nova Josef Uher hovoří v druhé části rozhovoru pro MediaGuru.cz o trendech ve vývoji televizního vysílání i nenaplněných očekáváních s Ultra HD.

čtvrtek 21. listopadu 2024

Tři oříšky pro Popelku letos na Vánoce zařadí Televize Seznam

Televize Seznam odvysílá na Štědrý den pohádku Tři oříšky pro Popelku. Na Silvestra zařadí tři řady seriálu Lajna.

čtvrtek 21. listopadu 2024

Skip Pay jde se svou dosud největší kampaní do televize

Ve své vánoční kampani pracuje Skip Pay s motivy nevhodných dárků pod stromečkem, reklama půjde i v televizi. 

čtvrtek 21. listopadu 2024

ČT chystá Události, komentáře i jako týdeník nebo pořad Defacto

Nové publicistické pořady jsou téměř připraveny do vysílání, jejich uvedení ale bude záležet na tom, jestli dojde ke zvýšení televizního poplatku.

středa 20. listopadu 2024

Deco Media ukončí tištěný titul Nové proměny bydlení

Po deseti letech přestane v tištěné podobě vycházet časopis Nové proměny bydlení. Vydavatelství Deco Media se v příštím roce víc zaměří na internet i přípravu televizního pořadu pro TV Barrandov.

středa 20. listopadu 2024

ČT zvýší pro rok 2025 cenu TV reklamy o jednotky procent

Česká televize zdražuje reklamní prostor méně citelně než komerční televizní hráči. Základní cena reklamy zůstává stejná, navyšují se některé koeficienty.

středa 20. listopadu 2024

Český rozhlas by musel propustit 350 lidí i zrušit některé stanice

Podle vyjádření generálního ředitele České rozhlasu René Zavorala pro Aktuálně.cz by musel ČRo snížit počet stanic i premiér a propustit čtvrtinu zaměstnanců, pokud by neprošlo zvýšení poplatku.

středa 20. listopadu 2024

Tesco se ve vánoční kampani spojuje s desítkou influencerů

V rámci vánoční kampaně „Kouzelně štědré Vánoce“ Tesco spolupracuje s Bořkem Jourou, Petrem Leitgebem, Ivetou Fabešovou nebo Chilli Ta. 

středa 20. listopadu 2024

Další nové články

Vyspělé Česko: Média selhávají v komunikaci zelené transformace

Mainstreamová média neumějí dostatečně a vhodně informovat o tématech týkajících se změn klimatu, zaznělo mimo jiné na konferenci Vyspělé Česko.

čtvrtek 21. listopadu 2024

Sport 4 bude příležitostným kanálem, stejně jako Sport 3

Společnost AMC Networks International využije nově získanou licenci pro stanici Sport 4 na vysílání přímých přenosů, které se nevejdou na kanály Sport 1 a Sport 2.

čtvrtek 21. listopadu 2024

Nova v DVB-T2 prozatím zůstává, trendy v distribuci sleduje

Technický ředitel mediální skupiny Nova Josef Uher hovoří v druhé části rozhovoru pro MediaGuru.cz o trendech ve vývoji televizního vysílání i nenaplněných očekáváních s Ultra HD.

čtvrtek 21. listopadu 2024

Tři oříšky pro Popelku letos na Vánoce zařadí Televize Seznam

Televize Seznam odvysílá na Štědrý den pohádku Tři oříšky pro Popelku. Na Silvestra zařadí tři řady seriálu Lajna.

čtvrtek 21. listopadu 2024

ČT chystá Události, komentáře i jako týdeník nebo pořad Defacto

Nové publicistické pořady jsou téměř připraveny do vysílání, jejich uvedení ale bude záležet na tom, jestli dojde ke zvýšení televizního poplatku.

středa 20. listopadu 2024

Deco Media ukončí tištěný titul Nové proměny bydlení

Po deseti letech přestane v tištěné podobě vycházet časopis Nové proměny bydlení. Vydavatelství Deco Media se v příštím roce víc zaměří na internet i přípravu televizního pořadu pro TV Barrandov.

středa 20. listopadu 2024

ČT zvýší pro rok 2025 cenu TV reklamy o jednotky procent

Česká televize zdražuje reklamní prostor méně citelně než komerční televizní hráči. Základní cena reklamy zůstává stejná, navyšují se některé koeficienty.

středa 20. listopadu 2024

Přihlášené pohledávky za TV Barrandov dosahují téměř 2 mld. Kč

Věřitelé přihlásili do insolvenčního řízení na majetek společnosti Barrandov Televizní Studio pohledávky ve výši téměř dvou miliard korun.

středa 20. listopadu 2024

Marketing mix modeling podporuje cílené budování brandu

Na konferenci Data Restart se mluvilo o přínosech vyhodnocování marketingových aktivit pomocí Marketing mix modelingu.

úterý 19. listopadu 2024

Atmedia: Placená TV zdražuje, Češi za ni měsíčně utrácejí 419 Kč

Průměrná měsíční útrata Čechů za placenou TV letos vzrostla o 7 % na 419 Kč, vyplývá z výzkumu atmedia index.

úterý 19. listopadu 2024

Black Friday chtějí využít dvě třetiny Čechů, e-shopy akci prodlužují

Původně jednodenní slevová akce se na českém trhu roztáhla i na celý měsíc. Při svých nákupech s ní počítají dvě třetiny nakupujících.

úterý 19. listopadu 2024

Seznam.cz vykupuje zbývající podíly ve vydavatelství Borgis

Seznam.cz směřuje k tomu, že se stane jediným vlastníkem ve společnosti vydávající deník Právo.

pondělí 18. listopadu 2024

TOP média zkraje 90. let: Bravo, Blesk, Vlasta nebo federální F1

Změna politického režimu po událostech v listopadu 1989 otevřela dveře i pro vznik nových médií. Některá z nich se krátce po uvedení zařadila k nejsledovanějším a vmísila se tak mezi zavedené značky, které měly vybudovanou tradici z období před rokem 1989.

neděle 17. listopadu 2024

OK TV musela ukončit vysílání, vrátí se s novou licencí

Vysílání OK TV zastavila situace známá z 90. let. Jednatel společnosti, která drží vysílací licenci, se nepohodl s investory. Ti teď musejí žádat o novou licenci. Do vydání nové licence ale OK TV nemůže vysílat.

sobota 16. listopadu 2024

Effie rozdala šest zlatých, Grand Prix neudělila

Letošní ročník soutěže reklamní efektivity Effie zná oceněné. Cena za absolutně nejlepší kampaň, Grand Prix, letos udělena nebyla.

čtvrtek 14. listopadu 2024

Prodej v promocích začíná klesat, privátky stále rostou

Díky nabídce v prémiových, ekologických a bio segmentech si mnoho spotřebitelů ani neuvědomuje, že volí při nákupu privátní značky.

čtvrtek 14. listopadu 2024

Sklik rozšiřuje možnosti cílení na základě dat prvních stran

Integrace systému Boost.space do reklamního systému Sklik od Seznamu může výrazně rozšířit možnosti cílení na základě dat prvních stran, popisuje Jiří Udatný.

čtvrtek 14. listopadu 2024

Budovy Empresa Media a TV Barrandov jdou do exekuční dražby

V rámci uspokojování pohledávek věřitele se uskuteční dražba nemovitostí vlastněných společností J.S.P.

čtvrtek 14. listopadu 2024