Další nové články

Páteční večerní jedničkou byl snímek Zbožňovaný

Film Zbožňovaný dosáhl v pátek po 20:00 nejvyšší sledovanosti v divácké skupině starší 15 let. Ve skupině 15-54 měl nejvyšší sledovanost Harry Potter a Kámen mudrců.

sobota 4. ledna 2025

Tomáš Kubík odešel z PR Penny, jeho nástupce se hledá

Dosavadní tiskový mluvčí a vedoucí komunikace společnosti Penny Tomáš Kubík ve své pozici skončil. Jeho nástupce se stále hledá. 

pátek 3. ledna 2025

Jan Moláček se po šesti letech vrací do České televize

Reportér Jan Moláček se od začátku ledna vrací do týmu pořadu Reportéři České televize.

pátek 3. ledna 2025

Čtvrteční jedničkou byl film Prvok, Šampón, Tečka a Karel

Nejsledovanějším pořadem čtvrtečního večera po 20:00 se stala filmová komedie Prvok, Šampón, Tečka a Karel.

pátek 3. ledna 2025

Rok 2025 má být pro DAB+ v Česku klíčový

V Česku se uzavřela s koncem loňského roku pilotní fáze digitálního rozhlasového vysílání. K technologii, kterou mainstreamová média roky vynechávají, se nyní přidají komerční rádia.

pátek 3. ledna 2025

Novoroční projev prezidenta vidělo 1,7 milionu lidí

Sledovanost letošního projevu prezidenta republiky byla o 47 tisíc diváků vyšší než před rokem.

čtvrtek 2. ledna 2025

Pickerly pracuje pro Albatros Media, Malfy nebo Optimiu

Agentura Pickerly rozšiřuje své klientské portfolio, nově spolupracuje s Albatros Media, Optimia holding či značkou italských ginů Malfy.  

čtvrtek 2. ledna 2025

Robert Čásenský povede Seznam Zprávy, Seznam vstupuje do magazínu Reportér

Dosavadní šéfredaktor magazínu Reportér Robert Čásenský opouští po deseti letech vedení redakce, zůstává nadále většinovým majitelem měsíčníku a webu. Od 1. ledna 2025 povede tým Michal Musil. Společnost Seznam.cz zároveň kupuje třetinový podíl ve vydavatelské firmě magazínu Reportér.

čtvrtek 2. ledna 2025

Film Bratři se stal pořadem večera na Nový rok

Nejsledovanějším pořadem večerního vysílání po 20:00 na Nový rok se stala televizní premiéra filmu Bratři. Sledovalo ji 918 tisíc diváků starších 15 let.

čtvrtek 2. ledna 2025

Lidl otevírá svou první outletovou prodejnu v Česku

Od 2. ledna otvírá Lidl outletovou prodejnu v pražských Štěrboholích, zákazníky láká na slevy.

čtvrtek 2. ledna 2025

Česká televize zůstala v roce 2024 první, pomohl sportovní rok

Stanice České televize zůstaly v roce 2024 nejsledovanější v univerzální divácké skupině starší 15 let. K výsledku pomohl sportovní rok a divácký zájem o domácí hokejový šampionát.

čtvrtek 2. ledna 2025

O2 TV zařadila stanici Warner TV, nabízí ji v HD

Operátor O2 Czech Republic zařadil od 1. ledna 2025 do své nabídky loni spuštěný tematický kanál Warner TV, který je k dispozici také v bezplatném celoplošném pozemním vysílání.

středa 1. ledna 2025

Knowlimits předložila nabídku na koupi televize Barrandov

Komunikační skupina Knowlimits nabízí soudu, že odkoupí televizi Barrandov za 30 mil. korun.

středa 1. ledna 2025

Všechnopárty a Silvestrovské TN byly nejsledovanější na Silvestra

Nejsledovanějším pořadem posledního dne roku 2024 byl po hymně a novoročním přání pořad Všechnopárty. Následovaly Silvestrovské Televizní noviny. Více než milion diváků sledovalo také Hvězdný speciál pořadu Na lovu.

středa 1. ledna 2025

Televize Prima hrozí přerušením distribuce ve Skylinku

Satelitní signál FTV Prima, který je k dispozici klientům operátora Skylink, je nově opatřen běžící infolištou týkající se možného přerušení distribuce.

středa 1. ledna 2025

Po změnách v Divadelních novinách vznikl web Divadelni.net

Tři redaktorky, které se po příchodu nové šéfredaktorky Jany Machalické rozhodly opustit Divadelní noviny, založily nový web divadelni.net.

středa 1. ledna 2025

Čertí brko bylo s více než milionem pondělním pořadem

Pohádka Čertí brko měla v pondělí nejvyšší sledovanost v rámci večera i celého dne.

úterý 31. prosince 2024

Další nové články

Rok 2025 má být pro DAB+ v Česku klíčový

V Česku se uzavřela s koncem loňského roku pilotní fáze digitálního rozhlasového vysílání. K technologii, kterou mainstreamová média roky vynechávají, se nyní přidají komerční rádia.

pátek 3. ledna 2025

Robert Čásenský povede Seznam Zprávy, Seznam vstupuje do magazínu Reportér

Dosavadní šéfredaktor magazínu Reportér Robert Čásenský opouští po deseti letech vedení redakce, zůstává nadále většinovým majitelem měsíčníku a webu. Od 1. ledna 2025 povede tým Michal Musil. Společnost Seznam.cz zároveň kupuje třetinový podíl ve vydavatelské firmě magazínu Reportér.

čtvrtek 2. ledna 2025

Česká televize zůstala v roce 2024 první, pomohl sportovní rok

Stanice České televize zůstaly v roce 2024 nejsledovanější v univerzální divácké skupině starší 15 let. K výsledku pomohl sportovní rok a divácký zájem o domácí hokejový šampionát.

čtvrtek 2. ledna 2025

Knowlimits předložila nabídku na koupi televize Barrandov

Komunikační skupina Knowlimits nabízí soudu, že odkoupí televizi Barrandov za 30 mil. korun.

středa 1. ledna 2025

Televize Prima hrozí přerušením distribuce ve Skylinku

Satelitní signál FTV Prima, který je k dispozici klientům operátora Skylink, je nově opatřen běžící infolištou týkající se možného přerušení distribuce.

středa 1. ledna 2025

Média 2024: Nové televize, boj o poplatky i zániky prvních deníků

Nové televizní stanice a pokračování rozvoje videa na vyžádání, změny v mediálních firmách Jaromíra Soukupa, zánik prvních tištěných deníků, diskuse o podobě mediální legislativy nebo rozvoj DAB+. To jsou některé z hlavních mediálních událostí v roce 2024.

úterý 31. prosince 2024

Trendy, které letos ovlivnily marketing na českém trhu

Přinášíme přehled toho nejdůležitějšího, co v letošním roce ovlivnilo marketing na tuzemském trhu. 

pondělí 30. prosince 2024

Personální změny 2024 v marketingu, reklamě a PR

Přinášíme přehled nejdůležitějších personálních změn letošního roku v marketingu, reklamě a PR.

neděle 29. prosince 2024

Personální změny ve vedení médií v roce 2024

Ohlížíme se za změnami v manažerském zastoupení tuzemských mediálních společností v roce 2024.

sobota 28. prosince 2024

Vánoční vysílání ovládla Česká televize s 45% podílem

Vánoční vysílání České televize vyhledalo v průměru 44,68 % diváků přítomných u obrazovek. Nejsledovanějším pořadem Vánoc se stala štědrovečerní pohádka Tři princezny.

pátek 27. prosince 2024

S čerty nejsou žerty pořadem na druhý svátek vánoční

Pohádka S čerty nejsou žerty se stala nejsledovanějším pořadem na druhý svátek vánoční. Sledovalo ji 1,8 mil. diváků starších 15 let.

pátek 27. prosince 2024

Čarovné jablko sledovalo na Boží hod nejvíc diváků

Nejsledovanějším pořadem na Boží hod se stala nová pohádka Čarovné jablko. Sledovalo ji více než 1,6 mil. diváků starších 15 let.

čtvrtek 26. prosince 2024

Pohádka Tři princezny byla nejsledovanějším pořadem Štědrého dne

Nová pohádka Tři princezny se stala nejsledovanějším televizním pořadem na Štědrý den. Sledovalo ji dva miliony diváků starších 15 let. Deset nejsledovanějších pořadů tvořily pořady vysílané Českou televizí.

středa 25. prosince 2024

Světová vánoční reklama letos o svátcích kouzlí

Letos ve světě vánoční reklama otevřela dveře kouzelnému světu, kde žijí víly, zvídavé chobotničky nebo ožívají perníčky. 

úterý 24. prosince 2024

Deník e15 vyšel naposledy v tisku, zůstává online i jako magazín

Tištěný deník e15 vyšel v pondělí naposledy. Zůstává ale online a každý měsíc bude také vycházet e15 magazín, který se od příštího roku rozšíří.

pondělí 23. prosince 2024

České vánoční kampaně zdůrazňují hlavně pohodu

Na českém trhu chtějí ve svých kampaních zadavatelé pomáhat proti předvánočnímu stresu a touze po dokonalosti. 

pondělí 23. prosince 2024

Češi oproti dřívějšku posouvají nákupy vánočních dárků

Vánoční nákupy Češi každý rok odkládají na období blíž k Vánocům, ukázal průzkum Heureka Group.

neděle 22. prosince 2024

Plasty jsou dobré. Chybujeme ale v zacházení s nimi

Jednorázové plasty jsou zlo, plast jako takový ale může být ekologickým materiálem. Jde jen o to, jak ho používáme. Designéři by v tom měli spotřebitelům vycházet maximálně vstříc, zaznělo na letošním Designbloku.

sobota 21. prosince 2024

U Čechů nejvíce bodují vánoční reklamy Coca-Coly a Dr.Maxe

Vánoční reklamy, které čeští spotřebitelé hodnotí nejlépe, vytvořily značky Coca-Cola a Dr.Max, vyplývá z průzkumu Ipsosu. 

pátek 20. prosince 2024