Content marketing 2020 na téma Závazek značek

Akce již proběhla 06. 02. 2020

Na letošní konferenci Content marketing promluví Pieter Vereertbrugghen z belgické Asociace obsahových agentur nebo Andrea Běhounková z Vogue.

Zdroj: ACM

Zdroj: ACM

Konference Content marketing 2020 se letos ponese v duchu tématu „Závazek značek“. Ve čtvrtek 6. února představí v prostorách Sacre Coeur na Praze 5 úspěšné případové studie i pohled na to, co pole content marketingu čeká v nové dekádě.

Na akci vystoupí Pieter Vereertbrugghen z belgické Asociace obsahových agentur, šéfredaktorka česko-slovenské Vogue Andrea Běhounková, Šárka Hamanová, PR manažerka Ambiente, Rudolf Kvíz z agentury Konektor Social, Martin Vymětal z Boomerang Communication a Jan Javornický z Elite Solutions.

Konferenci pořádá Asociace content marketingu (ACM), která v České republice zaštiťuje oborové aktivity v oblasti content marketingu a je členem britské asociace The Content marketing association (The CMA) a zároveň International content marketing forum (ICMF). 

Více informací o akci naleznete zde.