Štuk se stává kreativním ředitelem v Outbreak

pondělí, 08. června 2015, 14:36 Aktuality, Reklama, Lidé MediaGuru

Na pozici kreativního ředitele agentury Outbreak přichází Andrej Štuk, jenž působil donedávna jako kreativní ředitel v agentuře Mark BBDO, od sklonku roku 2012 byl necelý rok také jejím výkonným ředitelem.

Andrej Štuk
Andrej Štuk

Andrej Štuk dříve pracoval jako art director v pražské Young & Rubicam, svou kariéru začínal ve slovenské agentuře Ogilvy & Mather. Za svou práci byl oceněn na předních reklamních festivalech, jako je Cannes Lions, Golden Drum nebo Golden Hammer. Se svou ženou fotografkou Jarmilou se ve volném čase věnuje sociálně-dokumentárnímu projektu One Blood, v němž se snaží propojovat českou a zahraniční street kulturu.

Štuk je spolu se senior account manažerkou Anetou Kolajovou druhým červnovým přestupem do Outbreaku.

-kch-