Era zahájila redesign svých finančních center

čtvrtek, 12. června 2014, 07:32 Aktuality, Marketing MediaGuru

Era, obchodní značka ČSOB, zahájila redesign svých finančních center. První redesignovaný prostor představila v olomoucké obchodní Galerii Šantovka.

Prostor je navržen v duchu odklonu od ostatních interiérů poboček bankovních institucí. „Naším cílem bylo vyjít vstříc všem klientům – jak těm, kteří si rozumí s moderními technologiemi a preferují využívání samoobslužných kanálů, tak těm, kteří si nejsou při správě svých financí tolik jistí a ocení osobní asistenci,“ říká Jana Urbánková, výkonná ředitelka distribuce Ery. Prostory jsou proto vybaveny moderními technologiemi, nebo LCD monitory s dynamickým obsahem. Nová finanční centra budou využívána také mimo bankovní svět – budou sloužit rovněž jako místo pro setkávání lidí, semináře, workshopy a přednášky.

Prostor finanční centra je rozdělen na pět zón, kde pohyb zákazníka zachycuje hned od vchodu lamelová dřevěná stuha. První ze zón je tzv. uvítací zóna, která nabízí sezení s wi-fi připojením a LCD panelem, na němž jsou umístěny informace o novinkách a službách Ery. V Era finančním centru není vyvolávací systém.

U vstupu se nachází hi-tech zóna, kde jsou k dispozici tablety a smartphone, na kterých lze vyzkoušet smartbanking. Součástí této zóny je i Era point, kde může klient buď sám, nebo s asistencí obsluhovat svůj účet prostřednictvím Era portálu. V zóně klasické obsluhy jednání probíhá u asistenčních stolů. V nejklidnější části finančního centra se nachází vzdělávací zóna, v níž je k dispozici technika pro navázání spojení s videobankéřem. Poslední je samoobslužná zóna, přístupná 24 hodin denně.

Era_FC_Olomouc_01

Era_FC_Olomouc_02

Redesign finančních center značky Era je tak dalším redesignem, které ČSOB realizuje. V březnu letošního roku představila banka novou podobu svých poboček, které rovněž staví na otevřeném prostoru bez fixních pracovišť a samoobslužném systémů.

-kch-