Fortuna v nové kampani paroduje Sazku

pátek, 18. května 2012, 11:31 Aktuality MediaGuru

Společnost Fortuna u příležitosti své nové hry SuperLoto, kterou uvedla již 2. května, spustila komunikační kampaň.

Nový sázkový formát Fortuny SuperLoto jde otevřeně proti konkurenci. Možnost vsadit si jeden sloupeček za 12 Kč a uhodnout 6 čísel z celkových 49 se v mnohém podobá Sportce, jednomu z tradičních sázkových formátů Sazky.

Stejně tak se do Sazky Fortuna opírá i ve své kampani, pod níž je podepsán Daniel Růžička z agentury Adwood Advertising. Kampaň je založena na parodii spotů s Jaromírem Jágrem, v nichž se světoznámý hokejista věnuje už jen tomu, co ho opravdu baví – například rozvážce pizzy či hasičskému povolání. Fortuna ve svém spotu klade zákazníkům otázku, zda by Jaromíra Jágra skutečně bavilo rozvážení pizzy víc než být bohatým a úspěšným hokejistou, a nabízí jim, aby díky SuperLotu přestali dělat konečně to, co je nebaví.

Kampaň běží od začátku května v tisku, od 14. května i v televizi. Postupně se budou přidávat i další média – počítá se s reklamou v místě prodeje a na sociálních sítích.

-kch-