Hamé spustilo televizní kampaň s biatlonisty

úterý, 07. ledna 2014, 11:25 Aktuality, Reklama MediaGuru

Hamé spustilo novou televizní kampaň s českými biatlonovými reprezentantyGabrielou Soukalovou, Ondřejem Moravcem a Michalem Šlesingrem.

V televizních spotech, které jsou nasazeny ve všech hlavních televizních stanicích, propagují výběrové Extra džemy s vysokým podílem ovoce, Pražskou šunku z řady Vynikající kvalita a paštiku Májka s novými recepturami. „Snažili jsme se využít dvojsmyslnosti sportovního komentáře. Snad takové průpovídky jako ,na výsledku se určitě projeví taktika mazání´ nebo ,vjíždí do ostré zatáčky´ zaujmou nejen sportovní fanoušky,“ vysvětluje Marcela Mitáčková, ředitelka pro marketing a vývoj společnosti Hamé.

Televizní spoty doprovází komunikace v rozhlase, na internetu, v tisku
a v outdooru.
Kampaň doplní rovněž soutěž pro fanoušky biatlonu o zájezd na finále světového poháru v norském Oslu. Až do 28. února mohou soutěžící nahrávat svá originální videa vyjadřující podporu českého biatlonu na web www.fandimebiatlonu.cz.

Pod kampaní je podepsána agentura Konektor. Režie spotů se ujal Jakub Hussar.

-kch-