Kaufland spouští novou kampaň Z lásky k hokeji

neděle, 12. dubna 2015, 09:15 Aktuality, Reklama MediaGuru

Jako jeden z oficiálních partnerů letošního Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji i řetězec Kaufland spouští hokejovou kampaň. V duchu svého komunikačního konceptu „Z lásky k Česku“ odstartovala 7. dubna kampaň nazvanou Z lásky k hokeji.

Kampaň zahrnuje televizní spot, který bude do půlky května vysílán na Nově, ČT, Primě, a TV Barrandov. Hlavní roli si v něm zahrály děti.

Komunikaci doplní nový vzhled webových stránek, soutěž o vstupenky na hokejové zápasy nebo komunikace na prodejnách. V nabídce budou speciální masové produkty řady K-Purland; například Hokejová mela (čerstvé mělněné maso), Hokejový puk (hamburger z čerstvého hovězího masa) a Pořádná hokejka (staročeská klobása).

Hokejová edice masových výrobků
Hokejová edice masových produktů

V době konání mistrovství umístí před hokejovou halou v Praze a Ostravě Kaufland v zóně pro fanoušky svůj stánek.

Autorem kampaně je agentura Glanzer + Partner. Produkci zajistila společnost Lucky Man Films. Režie se ujal Michael Baumbruck.

-kch-