Kofola představuje svou Festivalovou novinku

středa, 11. dubna 2012, 10:39 Aktuality MediaGuru

Kofola přichází s novinkou. V průběhu dubna se na regálech maloobchodních sítí totiž objeví nová Kofola Festivalová ve formátu 0,5l, která bude v květnu podpořena TV spotem.

Kofola Festivalová je první vlaštovka z nadcházející nové kampaně, která se bude točit kolem letních festivalů, hudby a podpory projektu, díky němuž si hudbu budou moci užít i neslyšící.Proč právě Kofola Festivalová přibližuje Egle Wehle, brand manažerka Kofoly: „S přicházejícím létem nastává období hudebních festivalů, na které se nedočkavě těší spousta fanoušků. Právě z emoce letního festivalu jsme vycházeli při vymýšlení novinky. Chtěli jsme najít produkt, který zpestří horké dny návštěvníkům hudebních svátků a v podstatě udělá radost každému, kdo holduje pravé nespoutané letní atmosféře. Proto jsme recepturu Kofoly Original obohatili v nové Kofole Festivalové o příchuť guave – exotického ovoce původem z Karibiku, které je šťavnaté, sladkokyselé a chutí připomíná hrušky a jahody.“

S novou příchutí připravila Kofola pro své fanoušky i soutěž, díky které výherci získají možnost navštívit letní festivaly Mezi ploty, Colours of Ostrava, Benátskou noc, Hip Hop kemp a Trnkobraní. Pod každým víčkem totiž naleznou spotřebitelé unikátní soutěžní kód, se kterým mohou od května soutěžit o vstupenky na vybraný letní festival. Více na www.neslychanefestivaly.cz.

-kch-