Lidl spouští spot v podobě reportáže z experimentu
Společnost Lidl spouští od příštího týdne nový reklamní spot s názvem Vše na jednom místě. „Naším cílem je ukázat, že v prodejnách Lidl najdou lidé vše, co potřebují – kvalitní suroviny a zároveň inspiraci na vaření od profesionálních kuchařů. Přesně tyto parametry totiž dle našeho průzkumu oceňují zákazníci v našich prodejnách nejvíce,“ uvádí Jitka Vrbová, tisková mluvčí společnosti Lidl.
Reklamní spot o délce 30 s je koncipován jako reportáž z experimentu, kterým provází Marek Vašut. Skupinka lidí, která si myslí, že vaření je příliš složité a časově náročné, je pozvaná do místnosti, kde jsou k dispozici regály se surovinami i vybavená kuchyně. Dorazí i kuchaři Roman Paulus s Marcelem Ihnačákem, kteří účastníkům rozdají své recepty.
Reklamní vizuál bude dále využit v letácích a na prodejnách.
-kch-