Marketingovou komunikaci ČS povede Jan Müller

čtvrtek, 16. května 2013, 12:17 Aktuality MediaGuru

Odbor Marketingová komunikace České spořitelny řídí od 15. května 2013 Jan Müller. Bude zodpovídat za retailovou marketingovou komunikaci značky Česká spořitelna včetně jejích dceřiných společností.

Do České spořitelny přichází Jan Müller z mediální agentury OMD Czech, kde zastával pozici Client Service Director. Předtím působil jako marketingový ředitel v TV Prima.

„Osobně chci přinést komplexní přístup ke komunikaci - využít synergie všech komunikačních nástrojů a kanálů s cílem dosáhnout maximálně integrované a efektivní komunikace. Potenciál České spořitelny a lidí, kteří v ní pracují, je obrovský. Chci pomoci ho směrem ke klientům České spořitelny plně rozvinout,“ řekl Jan Müller.

Jan Müller vystudoval ekonomii, marketing a mezinárodní obchod na Vysoké škole ekonomické v Praze. Je ženatý a má dvě děti.

-kch-