Wüstenrot komunikuje v kampani hypotéky
Wüstenrot se v nové reklamní kampani zaměří na propagaci nejžádanějších hypoték na bydlení do 70 % zástavní hodnoty nemovitosti, a to jak hypotečních úvěrů na nové bydlení, tak na refinancování úvěrů stávajících. V kampani je kladen důraz na hypotéku s nízkou úrokovou sazbou od 2,49 % ročně.
Od 18. března poběží kampaň na kanálech skupiny FTV Prima, TV Barrandov, Nova Group a Atmedia. Budou nasazeny televizní spoty, jejichž režisérem je Roman Valent, který je podepsán i pod spotem na životní pojištění „ProSichr“ oceněným Zlatou peckou.
Televizi doplní kampaň na internetu v podobě bannerů, hypotečních kalkulaček a PR textů. Dále bude k vidění v tisku a outdooru, kde je plánováno 15 bigboardových ploch.
Kampaň připravila reklamní agentura Scholz and Friends, mediální nákup a plánování zajistily agentury Zenith Optimedia a Attention!Media, public relations pak Publicis PR.
-kch-