
Do agentury Story TLRS přichází (zleva): Adéla Marešová, Martina Houlíková, Šimon Novák a Nikola Světlíková, foto: Story TLRS.
Digitální agentura Story TLRS rozšiřuje svůj tým pro sociální média, do něhož nabírá čtyři nové zaměstnance. Jedná se o Adélu Marešovou, Šimona Nováka, Martinu Houlíkovou a Nikolu Světlíkovou, kteří se budou starat o značky, jako je Premier Wines & Spirits, Henkel nebo Kavárny Štěstí.
Adéla Marešová nastupuje do vedení týmu. Přichází z agentury Sun Marketing, kde na pozici senior social media specialist pracovala na komunikaci značek HBO, Centropen, Delmart nebo dm drogerie. O sociálních sítích přednášela na VŠE a připravovala workshopy pro studenty Digisemestru a Medio Academy.
Na pozici social media manager bude působit Šimon Novák, který má za sebou zkušenosti na stejné pozici v Havas Prague nebo na stáži v Českém centru v Londýně. K tomu pomáhá s PR pro české zastoupení francouzské luxusní značky Dior.
O výkonnostní marketing se stará Martina Houlíková, která přešla z agentury Brandz Friendz a jež spoluorganizuje filmový festival Jeden svět Benešov. Rovněž byla členkou marketingového týmu Národní galerie.
Jako copywriterka nastoupila Nikola Světlíková, která několik let psala pro pražskou síť restaurací, kaváren a obchodů Ambiente nebo Aukro.
Story TLRS je pražská digitální agentura, kterou v roce 2015 založili Piero Šesták, Šimon Vodrážka a Jakub Novák. V rámci svých služeb se specializuje na sociální média, digitální kampaně, branding, web a product development. Mezi její klienty patří například ČSOB, Karlova Univerzita, Reebok, Sazka a další.
-stk-